ازبین بردن لکه جوهر و ماژیک روی فرش

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 166

  • لکه برداریازبین بردن لکه جوهر و ماژیک روی فرش

    برای از بین بردن لکه جوهر از خدمات قالیشویی چهلستون در تهران استفاده کنید.

    قالیشویی چهلستون: تمیز کردن فرش‌ها و جلوگیری از ماندگاری لکه‌ها بر روی آن به اندازه‌ی انتخاب یک فرش مناسب با دکوراسیون منزل اهمیت دارد. گاهی اوقات بر اثر بی‌احتیاطی لکه‌هایی روی فرش ایجاد می‌شود و از زیبایی فرش‌ها می‌کاهد. لکه‌هایی که گاهی آنقدر توی ذوق می‌زنند که ظاهر فرش را به کل زشت می‌کنند. در این مطلب می‌خواهیم راه حل مناسبی برای ازبین بردن لکه جوهر روی فرش معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید. برای از بین بردن لکه چای روی فرش پیشنهاد می‌کنیم سری به مقالات قبلی وب‌سایت بزنید.
    یک نکته‌ی اساسی برای پاک کردن همه لکه‌ها از روی فرش، داشتن سرعت عمل است. به این دلیل که لکه‌ها به مرور زمان به ثبات می‌رسند و پاک کردن آن‌ها رفته‌رفته غیر ممکن می‌شود. نکته‌ی بسیار مهم دیگری که باید به آن توجه شود نوع فرش است، زیرا به کار بردن پاک‌کننده‌های صنعتی همچون الکل و استون روی فرش‌های دستباف باعث از بین رفتن رنگ آن‌ها می‌شود. لذا توصیه می‌شود از شوینده‌های مناسب این کار استفاده شود. شوینده‌هایی مانند شامپو بچه و سایر پاک‌کننده‌های طبیعی مانند آبلیمو می‌توانند تا حد زیادی به پاک کردن فرش‌ها کمک کنند.

    مواد لازم برای پاک کردن لکه‌های جوهر و ماژیک از روی فرش:

    1.  دستمال حوله‌ای
    2. آب گرم
    3. شامپوی ملایم (مانند شامپو بچه)
      • ابتدا با دستمال حوله‌ای، رطوبت سطح فرش را جذب کنید.

        • دقت داشته باشید که نباید دستمال را روی فرش بکشید. تنها کافیست آن را روی لکه قرار دهید. در اینجا دستمال حوله‌ای ابزاری برای جذب جوهر از فرش است.
      • سپس دستمال را برداشته و مقداری شامپو روی آن محل بریزید.

      • با دستمال لکه جوهر را پاک کنید

        • مجدداً دستمالی تمیز روی لکه قرار دهید و بعد از جذب رطوبت آن نقطه، آن را بردارید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که اثر لکه کم شود.
      • سپس مقداری آب روی لکه اسپری کنید و دوباره دستمال تمیزی روی آن قرار دهید.

        • آنقدر این کار را تکرار کنید تا همه رطوبت توسط دستمال جذب شود و اثری از لکه باقی نماند.باز هم متذکر می‌شویم که این کار نباید توسط افراد مبتدی انجام شود. مالش پارچه روی فرش یا استفاده از مواد شوینده نامناسب می‌تواند به تار و پود فرش آسیب بزند و پاک کردن لکه را با مشکل مواجه کند. بنابراین بهتر است با یک کارشناس در این حوزه مشورت کنید. کارشناسان ما در قالیشویی چهلستون آماده‌ی پاسخگویی به شهروندان گرامی می‌باشند. لطفا پس از ایجاد چنین لکه‌هایی بلافاصله با ما تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آسیب‌های واردشده به فرش شما رسیدگی کنیم. جهت ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید و یا از امکان رزرو آنلاین وب‌سایت استفاده کنید.
    دسته‌ بندی‌ ها :

    ازبین بردن لکه جوهر و ماژیک روی فرش

    لکه برداری برای از بین بردن لکه جوهر از خدمات قالیشویی چهلستون در تهران استفاده کنید. قالیشویی چهلستون: تمیز کردن فرش‌ها و جلوگیری از ماندگاری لکه‌ها بر روی آن به اندازه‌ی انتخاب یک فرش مناسب با دکوراسیون منزل اهمیت دارد. گاهی اوقات بر اثر بی‌احتیاطی لکه‌هایی روی فرش ایجاد می‌شود […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.