ازبین بردن لکه سس قرمز

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 175

  • مانند خیلی دیگر از لکه‌های فرش لکه‌ی ناشی از کچاپ اگر در همان ابتدای وقوع به آن رسیدگی شود، نتیجه‌ی رضایت‌بخش‌تری دارد. حتی اگر لکه‌ی کچاپ خشک شده باشد باز هم می‌توان با صبر و حوصله آن را پاک کرد. ما در قالیشویی آنلاین چهلستون قصد داریم در این مطلب، نحوه ازبین بردن لکه سس قرمز روی فرش را به شما آموزش دهیم. همچنین اگر شما درگیر لکه جوهر شده‌اید، بهتر است مقاله ازبین بردن لکه جوهر و ماژیک روی فرش را در وب‌سایت ما مطالعه بفرمایید.

    کلید اصلی تمیز کردن لکه‌های فرش، صبر، حوصله و دقت کافی است. بیشتر لوازمی که برای تمیز کردن لکه سس قرمز نیاز دارید احتمالا همین الآن در خانه یا آشپزخانه موجود است. سرکه سفید، مایع ظرفشویی یا آب اکسیژنه، حلال‌های خوبی برای این لکه هستند. تمام کارهایی که برای تمیز کردن لکه کچاپ از روی لباس‌هایتان انجام می‌دهید، برای تمیز کردن این لکه از روی فرش هم قابل انجام است.

    چطور لکه سس قرمز را تمیز کنیم؟

      • تا آنجا که ممکن است سس خشک‌شده را از روی فرش جدا کنید. برای این کار ممکن است به کاردک یا قاشق یا یک چاقوی کند نیاز داشته باشید. در هنگام انجام این کار مراقب باشید که به الیاف فرش آسیبی وارد نکنید. هرچقدر بتوانید سس خشک‌شده بیشتری را از سطح فرش و تار و پود آن جدا کنید در ادامه روند شستشو نتیجه‌ی بهتری می‌گیرید.
      • از جاروبرقی برای خارج کردن ذرات خشک‌شده استفاده کنید، زیرا در غیر این صورت این ذرات با حلا‌ل‌هایی که در مراحل بعدی استفاده می‌کنید ترکیب شده و می‌تواند باعث کثیفی بیشتر و بزرگ‌تر شدن لکه گردد.
      • مقداری مایع ظرفشویی را با آب ولرم مخلوط کنید و اگر لکه خیلی پر رنگ است می‌توانید از سرکه سفید نیز استفاده کنید. محلول را به محل لکه با استفاده از اسفنج یا فرچه نرم مالش دهید. اجازه دهید که این محلول به مدت کوتاهی در حد چند دقیقه محل لکه را خیس کند تا احتمال حل شدن ذرات خشک سس در آن بالا برود.
      • حال به مرحله آب‌کشی رسیده‌اید؛ مقداری آب سرد را با استفاده از اسفنج یا پارچه به محل لکه مالش دهید و تلاش کنید که تمام مواد شوینده را از فرش خارج کنید. این کار را آنقدر تکرار کنید که لکه کاملاً از بین برود.اگر هنوز لکه در حضور ناخواسته‌اش بر فرش یا موکت دلبندتان پافشاری می‌کند، با قالیشویی چهلستون تماس بگیرید تا متخصصان با مهارت خاصی که دارند، در مدت کوتاهی شما را از شر این نوع لکه‌ها خلاص کنند.
    دسته‌ بندی‌ ها :

    ازبین بردن لکه سس قرمز

    مانند خیلی دیگر از لکه‌های فرش لکه‌ی ناشی از کچاپ اگر در همان ابتدای وقوع به آن رسیدگی شود، نتیجه‌ی رضایت‌بخش‌تری دارد. حتی اگر لکه‌ی کچاپ خشک شده باشد باز هم می‌توان با صبر و حوصله آن را پاک کرد. ما در قالیشویی آنلاین چهلستون قصد داریم در این مطلب، […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.