بازرسی از قالیشویی تورقوزآباد توسط آژانس انرژی هسته‌ای

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 198

  • اکنون تقریبا ۶ ماهی میشود که از مطرح شدن نام تورقوزآباد در صحن علنی سازمان ملل می‌گذرد. بنیامین نتانیاهو با مطرح کردن ادعای وجود انبار هسته‌ای مرتبط با فعالیتهای غیر بشردوستانه در ایران، مدعی شد که ایران از پوشش قالیشویی در تورقوزآباد برای انبار مواد رادیو اکتیو استفاده می‌کند. تا اینکه بتواند به اهداف خود برای دستیابی به سلاح هسته ای برسد. نتانیاهو با بیان این ادعا مدعی شد که  توافق هسته‌ای با ایران یک اشتباه بوده است.

    بازرسی از تورقوزآباد توسط آژانس

    این ادعا هرچند که بسیار عجیب به نظر می‌رسد اما با این حال در نوع خود ادعایی نیست که آژانس انرژی هسته‌ای از روی آن به راحتی عبور کند. به همین خاطر اکنون بار دیگر بعد از تقریبا موضوع تورقوز آباد به باد فراموشی سپرده شده است. خبرگذاری رویترز دوباره نام تورقوزآباد را بر سر زبانها انداخت و به نقل از چند دیپلمات ادعا نمود که بازرسان آژانس انرژی اتمی بازدیدی از  این محل را به عمل آورده‌اند. در این بازرسی آزمایشات مختلفی صورت گرفت و خاک این محل نیز برای دستیابی به نتایج دقیق‌تر نمونه برداری شد. هنوز هیچ خبری از نتایج این بررسی از سوی آژانس ارئه نشده و باید تا گزارش سازمان صبر کنیم تا نتایج دقیق گزارش شوند.

    داستان نام تورقوزآباد چیست؟

     نام تورقوزآباد بیشتر در میان ایرانیان زمانی به کار می‌رود که عموما قصد اشاره به مکانی دور و پرت دارند. به همین دلیل خیلی از ایرانیان حتی از وجود روستایی به نام تورقوزآباد اطلاع نداشتند. حتی خود اهالی روستای تورقوز آباد از نام روستای خود بیزار بودند و همیشه تابلوهای منتهی به روستای خود را پاک میکردند تا هر طور شده نام روستای خود را تغییر دهند. از این رو  وقتی نام تورقوزآباد مطرح شد هیچ کس فکر نمیکرد حتی چنین مکانی وجود داشته باشد. به هر روی این موضع باعث شد که نام این روستا در محافل جهانی بر سر زبان‌ها بیوفتد.  کدام روستا را می‌شناسید که تا به این اندازه معروف شده باشد. شاید اکنون اهالی روستای تورقوزآباد در رابطه به نام روستای خود تجدید نظر کنند.

    سایت قالیشویی چهلستون مکانی برای ارائه انواع خبر و مطلب درباره قالیشویی است. شما می‌توانید از طریق سایت ما اخبار و مطالب قالیشویی را دریابید و انواع روشهای تمیز کردن فرش و موکت آشنا شوید.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    بازرسی از قالیشویی تورقوزآباد توسط آژانس انرژی هسته‌ای

    اکنون تقریبا ۶ ماهی میشود که از مطرح شدن نام تورقوزآباد در صحن علنی سازمان ملل می‌گذرد. بنیامین نتانیاهو با مطرح کردن ادعای وجود انبار هسته‌ای مرتبط با فعالیتهای غیر بشردوستانه در ایران، مدعی شد که ایران از پوشش قالیشویی در تورقوزآباد برای انبار مواد رادیو اکتیو استفاده می‌کند. تا اینکه بتواند به […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.