بهترین روش پاک کردن لکه ماست روی فرش

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 160

  • لکه برداریبهترین روش پاک کردن لکه ماست روی فرش

    قالیشویی چهلستون در مولوی – پاک کردن لکه از روی فرش یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان خانه‌دار است. داشتن سرعت عمل برای پاک کردن لکه‌ها یکی از مهم‌ترین نکات لازم برای برطرف کردن آن از روی فرش است. به این معنی که اگر بلافاصله بعد از ریختن ماده‌ای رنگی روی فرش، اقدام به پاک کردن آن کنید، شانس بالاتری برای برگشت به حالت قبل از این اتفاق دارید و احتمالاً فرشتان پاکیزگی قبلی خود را خواهد یافت.

    قالیشویی در مولوی

    مولوی در منطقه ۱۲ تهران واقع شده است در صورتی که در این منطقه نیاز به خدمات قالیشویی دارید، می‌توانید از خدمات قالیشویی چهلستون بهره ببرید.

    نوشیدنی‌های مختلف عموماً دارای مواد رنگی متفاوتی هستند و ریختن آن‌ها روی فرش می‌تواند عواقب بسیار بدی برای آن به همراه داشته باشد. در این مطلب قصد داریم به نکاتی برای از بین بردن لکه ماست روی فرش اشاره کنیم.
    ریختن لیوان ماست روی فرش و ایجاد رد روی آن از تجارب تلخی است که برای بسیاری از افراد پیش آمده است. شستشوی فرش، بیش از یک بار در سال، می‌تواند به تار و پود قالی آسیب زده و طول عمر آن را کوتاه کند؛ بنابراین لازم است تا با روش‌های ساده پاک‌سازی لکه‌ها آشنا باشید تا در صورت وقوع چنین مشکلاتی با استفاده از روش‌های مناسب، اقدام به رفع آن نمایید و علاوه بر این کار بدون نیاز به شستن تمام قسمت‌های فرش به کاهش مصرف آب و افزایش طول عمر مفید آن کمک کنید. قبلاً با پاک کردن لکه روغن و چربی از روی فرش آشنا شدید.
    لکه ماست در ابتدا شاید خیلی زشت به نظر نرسد اما پس از خشک شدن، چهره‎ای زشت برای فرش رقم می‌زند. پس نتیجه می‌گیریم که بهتر است برای پاک کردن آن درست در لحظه بعد از ریختن آن روی فرش اقدام کنیم.

    نحوه پاک کردن لکه ماست

      • برای این کار ابتدا با یک قاشق آن را از روی فرش جمع کرده و از نفوذ آن به بخش‌های زیرین جلوگیری کنید.
      • سپس در آب نیمه‌گرم مقداری پودر لباسشویی ریخته و با کمک اسفنج روی لکه بمالید.
      • پس از انجام این کار، محل لکه را به دقت و به آرامی آب‌کشی کرده و این کار را تا رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب تکرار کنید.
      • بعد از آن یک قاشق غذاخوری آب اکسیژنه در یک لیتر آب ریخته و خوب هم بزنید.
      • حال نوبت به لکه‌زدایی با استفاده از این محلول است. اسفنج را در محلول آب و آب اکسیژنه فرو کنید و آن را روی محل لکه بمالید.
      • در پایان آن را خشک کنید و برس بزنید.

        لازم به ذکر است استفاده از محلول‌های شیمیایی برای از بین بردن لکه‌های فرش، بدون داشتن تجربه‌ی عملی، بسیار خطرناک بوده و می‌تواند به فرش شما آسیب برساند. به همین دلیل توصیه می‌شود برای از بین بردن این آثار، قالی خود را به یک قالیشویی معتبر ارسال کنید. شرکت قالی شویی چهلستون با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و حرفه‌ای در این زمینه، با بکارگیری پرسنلی کارکشته، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات به شما شهروندان گرامی می‌باشد. این شرکت، کیفیت پاکیزگی فرش شما را تضمین می‌کند.

     

    دسته‌ بندی‌ ها :

    بهترین روش پاک کردن لکه ماست روی فرش

    لکه برداری قالیشویی چهلستون در مولوی – پاک کردن لکه از روی فرش یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های بانوان خانه‌دار است. داشتن سرعت عمل برای پاک کردن لکه‌ها یکی از مهم‌ترین نکات لازم برای برطرف کردن آن از روی فرش است. به این معنی که اگر بلافاصله بعد از ریختن ماده‌ای […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.