بهترین قاليشويي اينترنتي در الهیه تهران | قالیشویی چهلستون

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 188

  • قالیشویی چهلستون، بهترین قاليشويي اينترنتي در الهیه تهران است. الهیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین شمال شهر تهران است که در منطقه ۱ شهرداری قرار گرفته. خیابان‌های فرشته، جردن، چناران، الهیه، پارسا، سروستان و… از خیابان‌های مهم این منطقه محسوب می‌شوند. الهيه از شمال به دربند و منظریه، از غرب به زعفرانیه و محمودیه، از جنوب به جردن و پارک‌وی و از شرق به قیطریه و شریعتی محدود شده است. چندین سفارت و ساختمان دیپلماتیک و همچنین موزه دکتر حسابی و باغ موزه هنر ایرانی در این منطقه قرار دارند.

    قالیشویی اینترنتی محله الهیه

    شستشوی انواع فرش نفیس و گران که نیازمند توجه خاص می‌باشند تنها در تخصص چهل ستون است. ما سرویس شست و شوی مبلمان، خوشخواب و صندلی خودرو را نیز ارائه می‌دهیم. اگر نیاز به مبل شویی و سایر خدمات مرتبط با قالی دارید، همین الآن با تماس با ما از سرویس سریع و پیشرفته ما لذت ببرید.

    شستن کالای زیر پایتان امروزه بیشتر در کارخانه قالیشویی، و با دستگاه‌های مربوط به آن انجام می‌پذیرد و برای خشک شدن فرشهای شسته‌شده، از گرمخانه استفاده می‌شود. البته در مواردی که امکان حمل قالی به دلیل اندازه بسیار بزرگ آن ممکن نباشد با استفاده از سرویس‌های شست و شو در محل این کار انجام می‌شود. یکی از مزایای این سرویس، این است که بسیار سریع است، اما به ۲۴ ساعت زمان برای خشکی کامل نیاز دارد. بسیاری از شرکت‌ها و خانه‌های بزرگی که در منطقه الهیه از موکت برای پوشش کف استفاده می‌کنند می‌‌توانند از سرویس شستشوی موکت ما نیز بهره ببرند. ما با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته در محل حاضر شده و در مدت کوتاهی جانی تازه به موکت می‌دهیم!

    دسته‌ بندی‌ ها :

    بهترین قاليشويي اينترنتي در الهیه تهران | قالیشویی چهلستون

    قالیشویی چهلستون، بهترین قاليشويي اينترنتي در الهیه تهران است. الهیه یکی از محله‌های اعیان‌نشین شمال شهر تهران است که در منطقه ۱ شهرداری قرار گرفته. خیابان‌های فرشته، جردن، چناران، الهیه، پارسا، سروستان و… از خیابان‌های مهم این منطقه محسوب می‌شوند. الهيه از شمال به دربند و منظریه، از غرب به […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.