بهترین قالیشویی در تجریش

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 184

  • قالیشویی چهلستون در حوالی تجریش در خدمت هموطنان عزیز تهرانی می‌باشد و با ارائه خدمات نوین و متنوع، آماده سرویس‌دهی و ارائه‌ی خدمت جهت شستشوی انواع موکت، فرش و مبلمان است. اگر در حوالی این منطقه زندگی می‌کنید و نیاز به خدمات شستشوی فرش دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

    قالیشویی در جردن

    محله‌ی تجریش که در دامنه‌ی رشته کوه البرز و در مرکز شمیرانات واقع شده، جزء منطقه ۱ تهران محسوب می‌شود. این منطقه آب و هوای تقریباً معتدل رو به سردی دارد. امامزاده صالح و بازار قدیمی، در این محله قرار گرفته‌ و از مکان‌های دیدنی آن هستند.

    اگر در تجریش زندگی می‌کنید این نوید را به شما می‌دهیم که در نزدیکی شما قالیشویی معتبر ما قرار دارد. پس از رزرو آنلاین یا تلفنی، در کمترین زمان ممکن کارشناسان ما برای کمک به شما در محل حاضر شوند. کیفیت کار برایمان اهمیت فراوانی دارد، به همین دلیل ما بهترین و نوین‌ترین روش‌های ممکن را برای نظافت و پاک کردن فرش فراگرفته‌ایم و آن را در اختیار هموطنانمان قرار می‌‌دهیم.

    مواد شوینده مورد استفاده در شرکت ما همگی دارای مجوز وزارت بهداشت بوده و در سلامت و پاکیزگی خانه شما مؤثر می‌باشند. ما می‌توانیم تمامی نیازهای شما از شست و شوی مبل، خوشخواب، موکت و فرش را برطرف کنیم. همچنین سرویس حمل و نقلی که ما ارائه می‌‌‌دهیم در نوع خود از بهترین‌هاست تا در هنگام جابجایی به فرش شما آسیبی وارد نگردد. می‌توانید الآن با استفاده از شماره‌های مربوطه با ما تماس بگیرید و از سرویس‌های متنوع ما بهره مند شوید. بهترین‌ها لایق بهترین و باکیفت‌ترین خدمات هستند!

    دسته‌ بندی‌ ها :

    بهترین قالیشویی در تجریش

    قالیشویی چهلستون در حوالی تجریش در خدمت هموطنان عزیز تهرانی می‌باشد و با ارائه خدمات نوین و متنوع، آماده سرویس‌دهی و ارائه‌ی خدمت جهت شستشوی انواع موکت، فرش و مبلمان است. اگر در حوالی این منطقه زندگی می‌کنید و نیاز به خدمات شستشوی فرش دارید، همین حالا با ما تماس […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.