بهترین قالیشویی در توحید تهران | از بین بردن حشرات فرش

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 235

  • u0628u0647u062au0631u06ccu0646 u0642u0627u0644u06ccu0634u0648u06ccu06cc u062fu0631 u062au0648u062du06ccu062f u062au0647u0631u0627u0646 | u0627u0632 u0628u06ccu0646 u0628u0631u062fu0646 u062du0634u0631u0627u062a u0641u0631u0634

    حشرات موذی عمدتاً به دنبال مکان‌هایی گرم برای رشد و افزایش جمعیت هستند. بنابراین فرش‌ها مکان‌های بسیار مناسبی برای رشد انواع حشرات موذی به حساب می‌آیند. از آنجا که بطور پیوسته با فرش در تماس هستیم، این حشرات ریز نیز به راحتی می‌توانند وارد بدنمان شوند و ما را به انواع بیماری‌های پوستی مبتلا کنند.

     

    حشرات داخل فرش

    حشرات ریزی مانند شپش‌ها و مایت‌ها، همواره به دنبال مکان‌هایی برای پنهان شدن هستند. یکی از مکان‌هایی که برای این حشرات مانند یک هتل به شمار می‌رود فرش است! فرش‌ها به دلیل تار و پود ریز و دمای مناسبی که دارند، مکان‌های بسیار مناسبی برای استتار و رشد این حشرات محسوب می‌شوند. همچنین خرده‌های ریز مواد غذایی، می‌توانند منابع بسیار خوبی برای تغذیه این حشرات باشند.

    یکی از حشرات موجود در فرش‌ها، مایت ها هستند. این حشرات بسیار ریز، از پوست‌های مرده بدن تغذیه کرده و رشد می‌کنند. تقریباً بطور متوسط هر هفته به میزان ۱۰ گرم پوست مرده از بدن انسان جدا می‌شود، بنابراین این حشرات هیچ‌گاه گرسنه نمی‌مانند و پیوسته در حال رشد و تکثیر باقی خواهند ماند. این حشره موجب بروز بیماری‌هایی مانند آسم نمی‌شود اما می‌تواند حساسیت‌های دیگری را در فرد به وجود آورد.

    از دیگر موجودات ریز ساکن در فرش‌ها می‌توان به کک ها اشاره کرد. این نوع حشره نیز از ذرات پوست مرده بدن، مواد ارگانیک و موهای ریخته‌شده بر روی فرش تغذیه می‌کند. کک‌های بالغ می‌توانند حتی بدون تغذیه به مدت یک سال زنده بمانند.

    دسته‌ای دیگر از جانداران که در فرش زندگی می‌کنند، سوسک فرش هستند. این حشرات در اوایل بهار و با گرمتر شدن هوا شروع به فعالیت می‌کنند. عموماً این نوع سوسک‌ها پس از بالغ شدن در مکان‌های نورگیر ساکن می‌شوند. این حشرات از الیاف پشمی پارچه‌ها و فرش‌ها تغذیه می‌کنند و طولشان به ۲ تا ۴ میلیمتر می ‌رسد.

    ساس ها نیز مانند دیگر حشرات موذی، می‌توانند در فرش‌ها ساکن شوند. این حشرات عموماً به لبه‌های فرش علاقه دارند و در همین مکان‌ها تخم‌گذاری می‌کنند. بنابراین برای از بین بردن کامل آن‌ها باید زیر و روی فرش را بطور کامل با جاروبرقی تمیز کرد و بلافاصله کیسه جاروبرقی را در سطل زباله خالی کرد.

     

    قالیشویی توحید ستارخان

    برای جلوگیری از تکثیر انواع حشرات موذی در منزل و کاهش ابتلا به بیماری‌های مختلف، توصیه می‌شود که بطور مرتب فرش‌ها را با جارو برقی نظافت کنید و هر سال یک بار فرش‌ها را برای شستشو به بهترین قالیشویی تهران ارسال کنید. بهترین زمان برای از بین بردن حشرات فرش، در نزدیکی ایام عید است، زیرا با شروع فصل بهار، از تخمهایشان بیرون آمده و در خانه پخش می‌شوند. بنابراین مناسب‌ترین زمان برای از بین بردن آن‌ها، قبل از بیرون آمدنشان از تخم‌ها است.
    اگر مایل به شستشوی فرش خود می‌باشید، قالیشویی چهلستون در توحید آماده ارائه انواع خدمات مخصوص به فرش می‌باشد. ما از روش‌ها و دستگاه‌های شستشوی منحصر به فردی برای شستشوی کامل فرش‌های شما استفاده می‌کنیم تا هرگونه حشره و باکتری‌های بیماری‌زا را از فرش شما پاک کنیم. پس تا دیر نشده همین حالا با ما تماس بگیرید و با از بین بردن این آلودگی‌ها، زندگی آسوده‌ای را برای اعضای خانواده خود تضمین کنید.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    بهترین قالیشویی در توحید تهران | از بین بردن حشرات فرش

    حشرات موذی عمدتاً به دنبال مکان‌هایی گرم برای رشد و افزایش جمعیت هستند. بنابراین فرش‌ها مکان‌های بسیار مناسبی برای رشد انواع حشرات موذی به حساب می‌آیند. از آنجا که بطور پیوسته با فرش در تماس هستیم، این حشرات ریز نیز به راحتی می‌توانند وارد بدنمان شوند و ما را به […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.