بهترین قالیشویی قیطریه | قالیشویی چهلستون

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 174

  • قالیشویی در قیطریه – با توجه به تراکم بسیار زیاد بافت تهران، خانه‌ها بسیار کوچک و به اصطلاح جمع و جور هستند. این منازل کوچک به دلیل کمبود جا، فاقد حیاط و یا حتی پارکینگ هستند. بنابراین امکان شستشوی فرش در حیاط و یا پارکینگ منازل وجود ندارد. نظافت و شستشوی فرش و مبلمان نیز دقت زیادی می‌طلبد و عدم رعایت برخی نکات سبب ایجاد صدماتی به آنها شده و خساراتی هنگفت بابت تعمیر و ترمیم آن‌ها به صاحبانشان وارد می‌کند. بنابراین باید در فضا و محیط مناسب، و با دقت و حساسیت بالا این لوازم ظریف را نظافت کرد و همچنین از مواد مناسبی برای تمیزکاری استفاده کرد تا خسارت‌های بیشتری به بار نیاید.

    قالیشویی در قیطریه

    بنا بر سنتی قدیمی، ایرانیان با فرارسیدن اسفند ماه با خانه‌تکانی جلوه‌ای تازه به منازلشان می‌دهند. از جمله کارهایی که در خانه‌تکانی انجام می‌شوند شستن فرش است. این کار ظرافت و دقت و همچنین شرایط و فضای خاص خود را می‌طلبد. در سال‌های گذشته منازل دارای حیاط های بزرگی بودند و ساکنین خانه در همان حیاط ها اقدام به شستن فرشها می‌کردند. امروزه به دلیل شهرنشینی و کمبود فضای خانه بستر مورد نیاز برای شست و شوی فرش ها فراهم نیست و صاحبان فرش مجبورند فرش‌ها را به قالیشویی بسپارند.

    در همین راستا، چهلستون به عنوان بهترین قالیشویی قیطریه، آماده ارائه‌ی بهترین خدمات به همشهریان گرامی در کلیه نقاط تهران بزرگ و کرج است. حتی در انتخاب یک مرکز معتبر نیز باید دقت کرد تا فریب تبلیغات جعلی و پرطمطراق را نخورید.

    در راستای خدمت رسانی به همشهریان گرامی در قیطریه، شرکت چهلستون آماده‌ی خدمت به شما هموطنان عزیز می باشد. ما با داشتن کادری مجرب و مجهز به انواع ماشین‌آلات اتوماتیک، فرآیند شستشو را با بهترین کیفیت و بدون کوچک‌ترین آسیبی انجام داده و فرش را علاوه بر آب‌کشی کردن، بصورت لول شده و کاور شده به شما تحویل می‌دهیم. سیستم ثبت سفارش آنلاین نیز برای رفاه شما عزیزان راه اندازی شده است تا مراجعان سایت بصورت آنلاین درخواست‌های خود را برای زمان دلخواه خود ثبت نمایند.

    قیطریه یکی از محله‌های مرفه‌نشین شمال تهران واقع در شمیرانات است. پارک قطریه یکی از مناطق دیدنی و جذاب این محله است که در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار گرفته است.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    بهترین قالیشویی قیطریه | قالیشویی چهلستون

    قالیشویی در قیطریه – با توجه به تراکم بسیار زیاد بافت تهران، خانه‌ها بسیار کوچک و به اصطلاح جمع و جور هستند. این منازل کوچک به دلیل کمبود جا، فاقد حیاط و یا حتی پارکینگ هستند. بنابراین امکان شستشوی فرش در حیاط و یا پارکینگ منازل وجود ندارد. نظافت و […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.