عدم پخش رنگ در فرش های ماشینی

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 17

  • تعداد بازدید: 139

  • با نیروی گریز از مرکزی که بر اثر حرکت دورانی فوق العاده سریع لوله داخلی ایجاد می شود ، آب موجود در فرش خارج شده و توسط لوله خارجی جمع آوری و  از طریق لوله های آبریز نصب شده در زیر دستگاه خارج می شود.

    دستگاه آبگیر لوله ای از یک لوله ی سوراخ دار و دوار تشکیل شده که توسط لوله ی خارجی و ثابت پوشانده شده است . لوله ها در ابتدا و انتها توسط فلنچ و طوقه مهار شده و کل مجموعه بر روی شاسی مستطیل شکلی قرار گرفته است . الکتروموتور در قسمت عقب دستگاه نصب شده و حرکت دورانی خود را توسط پولی و تسمه به شافت مرکزی متصل به لوله میانی منتقل می کند . تکیه گاه لوله داخلی در قسمت شافت یک یاتاقان (Self-aligning) است و در قسمت جلو ، سطح خارجی لوله ماشین کاری شده و داخل بلبرینگ بزرگی قرار گرفته و یک یاتاقان خاص را به وجود آورده است .

    با آبگیری فرش باعث میشود در هنگام خشک شدن فرش آب باقی مانده در فرش پخش نشود و این باعث می شود رنگی پخش نشود.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    عدم پخش رنگ در فرش های ماشینی

    با نیروی گریز از مرکزی که بر اثر حرکت دورانی فوق العاده سریع لوله داخلی ایجاد می شود ، آب موجود در فرش خارج شده و توسط لوله خارجی جمع آوری و  از طریق لوله های آبریز نصب شده در زیر دستگاه خارج می شود. دستگاه آبگیر لوله ای از یک […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.