قالیشویی تهران | ازبین بردن لکه جوهر روی فرش

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 161

  • ارائه خدمات نوین قالیشویی در تهران توسط قالیشویی چهلستون.

    راه حل از بین بردن لکه جوهر چیست؟

    بی‌احتیاطی هر کسی می‌تواند توأم با ریختن ماده‌ای رنگی روی فرش باشد. ماده‌ای مانند جوهر که پاک کردنش بسیار مشکل است. اما نگران نباشید، زیرا متخصصین ما در چهلستون، به عنوان حرفه‌ای‌ترین قالیشویی تهران، برای هر لکه‌ای، راهکار مناسبی دارند.

    هنگامی که مقداری ماده‌ای رنگی و چسبنده مانند جوهر روی فرش می‌ریزد، اولین اصل برای پاک کردن آن سرعت عمل است. اگر به سرعت اقدام به از بین بردن آن نکنید به زودی به تار و پود فرش نفوذ می‌کند و سیمایی زشت به فرش می‌بخشد. بنابراین ضروری است که از خشک شدن و به ثبات رسیدن آن جلوگیری کنید.

    استفاده از نمک برای ازبین بردن لکه جوهر

    یکی از راهکارهای ازبین بردن لکه جوهر روی فرش، ریختن مقداری نمک بر روی لکه است. لذا مقداری نمک را روی لکه ریخته و کمی به آن الکل اضافه کنید. نمک به آرامی جوهر را جذب کرده و اثر آن را از روی فرش محو می‌کند. دقت کنید که پس از جذب شدن جوهر در نمک باید ذرات نمک را از روی فرش جمع آوری کنید. پس با یک حوله سفید، نمک‌ها را کاملاً از روی آن بردارید. این مرحله را تا آنجا انجام دهید که دیگر اثری از جوهر روی فرش باقی نماند. پس از برطرف شدن لکه‌ی جوهر، آن ناحیه را با مقداری آب بشویید تا نمک از تار و پود فرش خارج شده و به الیاف فرش آسیبی وارد نشود.

    پیشنهاد مطالعه: از بین بردن لکه چای

    پاک کردن لکه جوهری که به ثبات رسیده باشد

    اما در مورد لکه‌های جوهری که به ثبات رسیده باشند این روش پاسخگو نیست و برای از بین بردن آن‌ها بهتر است با یک شرکت حرفه‌ای تماس گرفته شود، زیرا این کار به دانش و تخصصی بالا در خصوص آشنایی با مواد شوینده‌ی مناسب برای حذف آثار جوهر از روی فرش نیاز دارد.
    متخصصین برای از بین بردن آثار لکه از روی فرش به جنس الیاف تشکیل‌دهنده‌ی فرش و نوع رنگ آن دقت فراوانی می‌کنند. انجام عملیات لکه بری در خانه به هیچ وجه توصیه نمی‌شود زیرا ممکن است در اثر آشنایی کم با موارد گفته‌شده‌ی قبلی، در اثر بی‌احتیاطی به فرشتان صدمه زده و خسارت شدیدتری را به آن وارد کنید. با توجه به توضیحات ارائه‌شده می‌توان گفت بهترین کار برای از بین بردن لکه‌ها سپردن آنها به یک کارخانه معتبر و متخصصین انجام این کار است. قالیشویی چهلستون، این کار را به راحتی و در زمانی کم برایتان انجام می‌دهد.

    لازم به ذکر است که روش دیگری برای این نوع لکه در مقاله ازبین بردن لکه جوهر و ماژیک روی فرش آموزش داده بودیم که می‌توانید آن را نیز مطالعه کنید.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی تهران | ازبین بردن لکه جوهر روی فرش

    ارائه خدمات نوین قالیشویی در تهران توسط قالیشویی چهلستون. راه حل از بین بردن لکه جوهر چیست؟ بی‌احتیاطی هر کسی می‌تواند توأم با ریختن ماده‌ای رنگی روی فرش باشد. ماده‌ای مانند جوهر که پاک کردنش بسیار مشکل است. اما نگران نباشید، زیرا متخصصین ما در چهلستون، به عنوان حرفه‌ای‌ترین قالیشویی […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.