قالیشویی خوب در حکیمیه | rhgda,dd چهلستون | رفو فرش تهران

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 131

  • جلوگیری و برطرف کردن پارگی‌ها، پوسیدگی‌ها و سایر نقص‌های فرش‌ها همواره دغدغه فکری بسیاری از مردم بوده است. پیدا کردن یک شرکت با پرسنلی ماهر برای ترمیم فرش کار بسیار دشواری است.

    بسیاری از مردم در منزل از فرش‌های زیادی با طرح‌های مختلف استفاده می‌کنند. حفظ سلامت و پاکیزگی این فرش اصلی‌ترین مشکل در نگهداری از آن‌هاست. نرگس از اهالی منطقه حکیمیه تهران است و به پاکیزگی منزل خود اهمیت زیادی می‌دهد. یک روز که او در حال تمیز کردن فرش‌ها با جاروبرقی بود، ناگهان متوجه پوسیدگی‌های کوچکی در گوشه‌های فرش شد. بعد از بررسی محل پوسیدگی‌ها، متوجه خیسی فرش در آن قسمت‌ها شد. منشأ رطوبت ترکیدگی کف اتاق بود. بنابراین بلافاصله با یک مهندس تأسیسات تماس گرفت و علت را جویا شد. مهندس تأسیسات نشت لوله‌های آب کف اتاق را برطرف نمود، اما پوسیدگی‌های وارد شده به فرش بدجوری نمای آن را زشت کرده بودند. نرگس به فکر راه چاره بود و به همین دلیل با قالیشویی چهلستون تماس گرفت. او می‌گفت:

    «در هنگام جارو کردن متوجه تغییر رنگ قسمت‌هایی از فرش شدم و با دست کشیدن روی این قسمت‌ها رطوبت زیادی را در آن‌ها حس کردم. نمی‌دانم چند روز از این اتفاق می‌گذرد اما قسمت‌هایی از فرش دچار پوسیدگی شده است. حالا باید چه کار کنم؟»

    اقدام نرگس کاملاً درست بود و بدون تأخیر و از دست دادن زمان، بلافاصله با یک قالیشویی خوب در حکیمیه تماس گرفت. کارشناسان شرکت سریعاً به منزل نرگس رسیدند و بررسی‌های لازم را جهت ترمیم فرش انجام دادند. طی این بررسی‌ها مشخص شد که رطوبت به اعماق فرش نفوذ کرده و به دلیل قرار گرفتن لکه‌ها در گوشه‌های فرش و در دید نبودن آن‌ها، پوسیدگی در فرش رخ داده است. نرگس به این صورت حرف‌هایش را ادامه داد:
    « نمی‌دانم چرا این اتفاق رخ داد اما پس از بررسی زیر فرش متوجه وجود رطوبت بسیار بالا در آن شدم. به دلیل اینکه رنگ فرش تیره بود و قسمت‌های دچار رطوبت در معرض دید نبودند، متوجه آنها نشدم.»

    نرگس پس از ارائه توضیحات، فرش خود را به کارشناسان اعزامی شرکت تحویل داد تا آن‌ها پس از بردن فرش به کارخانه، در صدد ترمیم بخش‌های آسیب‌دیده برآیند. کارشناسان قبل از انجام هر کاری، شستشوی فرش را انجام دادند تا رنگ تمام قسمت‌های فرش به صورت واضح و بدون هیچ‌گونه آلودگی دیده شوند.

     

    مرمت فرش توسط بهترین قالیشویی (rhgda,dd) شرق تهران

    شرکت‌های زیادی در سراسر تهران مشغول به کار هستند و بیشترشان مدعی انجام رفوگری فرشهای آسیب‌دیده‌اند، اما سؤال بزرگ این است که آیا سپردن فرش‌ها به هر رفوگر مبتدی، تصمیمی عاقلانه است؟! پاسخ مطمئناً خیر خواهد بود، زیرا رفو فرش امری بسیار پرظرافت بوده و در صورت ناشیانه عمل کردن رفوگر، خسارتی بسیار بالا به فرش وارد می‌شود، به گونه‌ای که برای جبران آن باید هزینه‌های گزافی پرداخت شود.
    شرکت چهلستون در حکیمیه تهران، با در اختیار داشتن متخصصان کار آزموده در امر رفوگری، ریشه بافی، لکه بری و شستشوی فرش، ارائه‌دهنده بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه ممکن به هموطنان تهرانی عزیز است. پس دیگر نگران ترمیم بخش‌های آسیب‌دیده فرش خود نباشید و با یک تماس زیبایی فرش خود را بازگردانید. هدف ما جلب رضایت کامل مشتری است!

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی خوب در حکیمیه | rhgda,dd چهلستون | رفو فرش تهران

    جلوگیری و برطرف کردن پارگی‌ها، پوسیدگی‌ها و سایر نقص‌های فرش‌ها همواره دغدغه فکری بسیاری از مردم بوده است. پیدا کردن یک شرکت با پرسنلی ماهر برای ترمیم فرش کار بسیار دشواری است. بسیاری از مردم در منزل از فرش‌های زیادی با طرح‌های مختلف استفاده می‌کنند. حفظ سلامت و پاکیزگی این […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.