قالیشویی خوب در شریعتی

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 174

  • قالیشویی چهلستون در شریعتی بهترین کارخانه در زمینه ارائه خدماتی مانند ترمیم و شستشوی فرش با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در تمامی مناطق استان تهران است. اگر می‌خواهید تازگی و زیبایی را برای خانه‌هایتان به ارمغان بیاورید و عمر مفید لوزام گستردنی منزل خود را افزایش داده و سلامتی آن را تضمین کنید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

    قالیشویی در شریعتی

    در نزدیکی فصل بهار، همیشه یکی از دغدغه‌های مهم هم‌وطنانمان خانه‌تکانی و شستشوی فرش‌ها می‌باشد. فرش‌های ایرانی معمولاً کالاهای بسیار گرانی هستند که مانند فیلتر‌های هوا، گرد و غبار موجود در محیط را به خود می‌گیرند. برای پاکیزه نگه داشتن این فیلترها، تنها یک سرویس‌کار حرفه‌ای است که می‌تواند آن‌ها را نجات دهد. چهلستون یکی از بهترین مراکز در سطح استان تهران است که توسط ماشین‌آلات تمام اتوماتیک و با کیفیتی مناسب، عالی‌ترین خدمات را برای شستشو و پاکیزگی فرش‌های شما ارائه می‌کند. خدمات متنوعی که ما به مشتریان عزیز ارائه می‌کنیم به شرح زیر است:

    • شستشوی انواع فرشهای دستبافت، ابریشمی، صادراتی و… با تثبیت رنگ
    • رفوگری و ترمیم فرش‌ها در صورت آسیب‌دیدگی
    • استفاده از پودر، شامپو و نرم‌کننده

    استفاده از مواد شوینده با کیفیت توسط قالیشویی چهلستون در شریعتی

    لازم به ذکر است که استفاده از مواد شوینده‌ی باکیفیت در ارتقای شستشو، حفظ پاکیزگی و دوام فرش بسیار تأثیرگذار هستند. بنابراین اگر به دنبال روشی مناسب و سریع برای شستشوی فرش های خود هستید، قالیشویی چهلستون در شریعتی بهترین انتخاب شما خواهد بود.

    خیابان دکتر علی شریعتی که جاده قدیم شمیران هم نام دارد، یکی از خیابان‌های مهم و طویل کلانشهر تهران است که نام آن قبل از انقلاب، کورش کبیر بود. از آن‌جایی که دکتر شریعتی در حسینیه ارشاد واقع در این خبابان، جلسات سخنرانی بسیاری داشت، این خیابان به نام ایشان نامگذاری شد. در این خیابان که از جنوب تا شمال تهران امتداد دارد، مکان‌های مهمی همچون بیمارستان ایرانمهر، موزه رضا عباسی، دانشگاه خواجه نصیر، پارک اندیشه و… واقع شده‌اند.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی خوب در شریعتی

    قالیشویی چهلستون در شریعتی بهترین کارخانه در زمینه ارائه خدماتی مانند ترمیم و شستشوی فرش با بالاترین کیفیت و قیمت مناسب در تمامی مناطق استان تهران است. اگر می‌خواهید تازگی و زیبایی را برای خانه‌هایتان به ارمغان بیاورید و عمر مفید لوزام گستردنی منزل خود را افزایش داده و سلامتی […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.