قالیشویی خوب در مینی سیتی | قالیشویی تهران

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 146

  • قالیشویی چهلستون ارائه دهنده خدمات قالیشویی در مینی سیتی می باشد.

    انتخاب روش و مواد شوینده مناسب برای شستشوی فرش‌های ماشینی و دستباف

    سالهاست که فرش، این کالای ارزشمند مهمان خانه‌های ایرانیان است. بر اساس یک سنت دیرینه، شستشوی فرش در میان خانواده‌های ایرانی مرسوم بوده است. شست و شوی صحیح فرش باید به گونه‌ای باشد که پس از اتمام مراحل شستشو، فرشی عاری از آلودگی‌ها و اثرات چرک داشته باشیم.

    انتخاب روش شستن و نوع ماده‌ی شوینده به ویژه برای فرش‌های دستباف بسیار مهم است، زیرا یک انتخاب اشتباه می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری را به آن وارد کند، چرا که این نوع فرش بسیار حساس و پرظرافت است. برای جلوگیری از وارد شدن هرگونه خسارت به فرش، بهتر است این کالای ارزشمند را برای شستشو به قالیشویی چهلستون در مینی سیتی بسپارید.

    اصول صحیح شستشو

    اصول صحیح شستشو و استفاده از مواد شوینده‌ی باکیفیت سبب پاکیزگی و طول عمر بیشتر قالی خواهد شد. بسیاری از مردم برای جلوگیری از هزینه‌های اضافی، ترجیح می‌دهند که فرش‌های منازلشان را خودشان بشویند. در موارد بسیاری، به دلیل عدم تجربه‌ی کافی، این کار سبب ایجاد آسیب زدن به فرش‌های دستباف خواهد شد.

    رعایت اصول صحیح شستشوی فرش و انتخاب مواد شوینده‌ی مناسب مواردی هستند که در هنگام شستشو باید رعایت شوند. بنابراین می‌توان با صرف هزینه‌های کمتر، زیبایی و پاکیزگی فرش را به آن بازگرداند. کافی است فرش خود را به چهلستون، برترین قالیشویی تهران، متخصص در شستشوی انواع فرش ماشینی، دستبافت، موکت و روفرشی با پوشش دهی سراسری در تهران بزرگ و کرج بسپارید.

    قالیشویی چهلستون

    چهلستون مفتخر است تا با بکارگیری استادکارانی مجرب، علاوه بر شستشوی فرش‌ها با دو روش سنتی و صنعتی، انواع آسیب‌های فرش شما را از قبیل پوسیدگی، رنگ پریدگی، بید خوردگی و… ترمیم کند. فرش‌های دستباف بسیار هنرمندانه و با ظرافت خاصی بافته شده‌اند، به همین دلیل انتخاب روش شستشو با توجه به نوع فرش انجام می‌گیرد. شستن فرش بدون ایجاد چروک و شکستگی بوده و مراحل آبگیری و خشک کردن کامل بعد از شستشو بصورت کاملاً اتوماتیک انجام می‌شود.

    همچنین در این شرکت، خدمات شستشوی انواع موکت، پتو، پرده، موکت و مبلمان نیز ارائه می‌گردد. در صورت وجود آسیب در فرش‌ها، مراحل رفوگری، ریشه بافی و… توسط استادکاران ما انجام می‌شوند. در صورت تمایل می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی رفوی فرش، از مقاله‌ی «رفع انواع آسیب‌های فرش با قالیشویی چهلستون در بوعلی» دیدن بفرمایید.

     مینی سیتی یکی از محله‌های منطقه یک شهرداری تهران است. علت نامگذاری این محله بدین نام، تأسیس اولین شهر بازی تهران با نام مینی سیتی در این منطقه بوده است.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی خوب در مینی سیتی | قالیشویی تهران

    قالیشویی چهلستون ارائه دهنده خدمات قالیشویی در مینی سیتی می باشد. انتخاب روش و مواد شوینده مناسب برای شستشوی فرش‌های ماشینی و دستباف سالهاست که فرش، این کالای ارزشمند مهمان خانه‌های ایرانیان است. بر اساس یک سنت دیرینه، شستشوی فرش در میان خانواده‌های ایرانی مرسوم بوده است. شست و شوی […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.