قالیشویی در آزادی – توصیه‌های مهم برای نگهداری فرش

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 172

  • خدمات قالیشویی در آزادی توسط قالیشویی چهلستون ارائه می‌شود. برای داشتن فرشی زیبا و عاری از هر گونه عوامل بیماری زا، رعایت اصول صحیح شستشوی فرش ضروری است.

    قالیشویی در آزادی

    اگر در خیابان آزادی و اطراف به دنبال یک قالیشویی برای شستشوی موکت شرکت یا خانه خود می‌گردید. قالیشویی چهلستون بهترین گزینه است.

    اصولی که در شستشوی فرش ها در خانه به ندرت به آنها توجه شده و علاوه بر کاهش زیبایی فرش، منجر به کاهش کیفیت هوای منزل نیز می شوند — فرش تمیز هوای تازه می‌آورد .

    بسیاری از مردم به دلیل عدم رعایت این مسائل ساده در خیلی از روزهای سال دچار سرفه ها و سردرد های مزمن می شوند و زندگیشان تحت تأثیر همین مشکلات ساده، مختل می شود. برای تمیز نگه داشتن فرش ها باید به نکات ریزی توجه نمود.

    از جمله اینکه، هنگام ریختن مایعات بر روی فرش، سریعاً دست به کار شوید و با حوله ای تمیز محل ایجاد لکه را بپوشانید تا مایعات ریخته شده روی فرش، به حوله جذب شوند. همچنین زمانی که ذرات ریز خوراکی روی فرش ریخته می شوند، با استفاده از وسیله ای مناسب مانند جارو برقی، آنها را جمع کنید. در صورتیکه این ماده خوراکی چیزی شبیه شکلات بود، می توانید از لبه قاشق برای جمع کردن آن از روی فرش استفاده کنید.

    استفاده از مواد شوینده شیمیایی برای تمیز کردن فرش

    هیچگاه از مواد شوینده شیمیایی برای تمیز کردن لکه ها از روی فرش استفاده نکنید. بعضی از این شوینده ها شامل مواد شیمیایی خاصی هستند که با ریختنشان روی فرش، قسمت هایی از رنگ فرش را به هم ریخته یا بطور کلی آن را کمرنگ می کنند و وضعیت لکه های ایجاد شده روی فرش را بدتر می کنند. همچنین برای از بین بردن لکه های چسبناک از لبه تیز چاقو استفاده نکنید. کشیدن چاقو بر روی فرش به منزله بریدن قسمتهای سطحی الیاف فرش تلقی می شود و ممکن است پس از مدتی متوجه پستی و بلندی هایی در سطح تار و پود فرش شوید.

    پیشنهاد مطالعه: روش جالب برای پاک کردن لکه واکس

    برای پک کردن لکه سریع اما با حوصله اقدام کنید

    هرگز برای پاک کردن لکه ها نترسید! کافی است کمی سرعت عمل داشته باشید و منتظر بدتر شدن اوضاع نمایند! پاک کردن لکه را با قرار دادن دستمالی تمیز آغاز کنید و هرگز دستمال را روی فرش نمالید. از مالیدن لکه ها به سمت سطح بیرونیشان پرهیز کنید. زیرا این کار سبب افزایش گستره لکه شده و وضعیت الیاف فرش را بدتر می کند.

    مواد شوینده مناسبی در بازار وجود دارند که می توان از آنها برای تمیز کردن فرش استفاده کرد، اما استفاده از این مواد برای شستشوی فرش نیاز به درکی عمیق و تجربه ای بالا دارد تا استفاده از آنها موجب کثیف تر شدن فرش و بدتر شدن اوضاع نشود. بهتر است این کار را به کارشناسان یک قالیشویی حرفه ای بسپرید. بنابراین در صورتی که فکر می کنید از پس این کار بر نمی آیید، با یک قالیشویی حرفه ای تماس حاصل فرمایید.

    در صورتی که خودم از پس تمیز کردن لکه برنیایم چکار کنم؟

    پیشنهاد ما استفاده از خدمات قالیشویی چهلستون در آزادی است. برای اطلاع از خدمات ما می توانید به بخش خدمات سایت مراجعه کرده و یا از طریق بخش “تماس با ما” با کارشناسان متخصص ما تماس حاصل فرمایید. شما می توانید همین حالا نسبت به رزرو وقت برای رفو گری، لکه بری و شستشوی فرش خود با ما تماس بگیرید.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در آزادی – توصیه‌های مهم برای نگهداری فرش

    خدمات قالیشویی در آزادی توسط قالیشویی چهلستون ارائه می‌شود. برای داشتن فرشی زیبا و عاری از هر گونه عوامل بیماری زا، رعایت اصول صحیح شستشوی فرش ضروری است. قالیشویی در آزادی اگر در خیابان آزادی و اطراف به دنبال یک قالیشویی برای شستشوی موکت شرکت یا خانه خود می‌گردید. قالیشویی […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.