قالیشویی در افسریه – قالیشویی و تأثیر شگرف آن بر بهبود آسم و آلرژی

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 177

  • بسیاری از موارد آلرژی‌زا در فرش و لوازم خانه جا خوش می‌کنند. دوده، آلودگی هوا، غبار، خاک و موی حیوانات خانگی می‌تواند در بروز بیماری‌های ناشی از آلرژی در کودکان بسیار مؤثر باشد. بسیاری از افراد با حذف فرش و موکت از محیط زندگی خود سعی می‌کنند این مشکل را برطرف کنند. این درحالی است که تنها با استفاده از سرویس شست و شوی قالیشویی ها می‌توان سرسخت‌ترین آلودگی‌ها را از فرش و موکت بیرون کشید.

    قالیشویی در افسریه

    افسریه در منطقه ۱۵ تهران قرار دارد و در نزدیکی دولاب، نیروهوایی و در نزدیکی منطقه ۱۴ نیز قرار دارد. در صورتی که در این مناطق زندگی می‌کنید می‌توانید از قالیشویی ۴۰ ستون کمک بگیرید.

    اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از آلرژی رنج می‌برید یا اینکه دچار آسم هستید، باید بدانید که در صورت شست و شوی مناسب و مستمر فرش نیاز نیست برای کنترل علایم بیماری خود فرش‌ها و موکت‌های خود را جمع کنید.

    آلرژی‌های معمول به صورت مستمر در هوایی که تنفس می‌کنید و همچنین در نواحی نرم فرش و موکت و لوازم خانه‌تان در حال حرکت هستند. فرش‌ها و لوازم خانه مانند فیلتر، این آلرژی‌ها را جذب می‌کنند، وقتی که مقدار غبار موجود در آن‌ها به حد اشباع رسید، دیگر نوبت به شستشوی آن‌ها رسیده است.

    شما می‌توانید با استفاده از جارو برقی به خوبی به طور مستمر از تمیزی فرش خود از آلرژی و غبار موجود در هوا مطمئن شوید و هر شش ماه تا یک سال با استفاده از سرویس شست و شو در قالیشویی چهلستون، غبارِ گیر افتاده در فرش‌ها را نیز بیرون بکشید.

    تحقیقات نشان می‌دهد که می‌توان تقریباً ۹۷ درصد از آلرژی‌های موجود در فرش و ۹۹ درصد از آلرژی‌های موجود در لوازم خانه نظیر مبلمان و تخت را با استفاده از سرویس شستشوی فرش و مبل از بین برد. این یعنی غبار کمتری در محیط زندگی شما وجود خواهد داشت تا بتواند وارد هوای اتاق شده و به شش‌هایتان حمله کنند. در تصویر زیر درصد آلرژی‌های معمول حذف‌شده از فرش و مبلمان بعد استفاده از سرویس فوق، مشاهده می‌شود.

    حذف آلرژی با قالیشویی فرش و مبلمان
    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در افسریه – قالیشویی و تأثیر شگرف آن بر بهبود آسم و آلرژی

    بسیاری از موارد آلرژی‌زا در فرش و لوازم خانه جا خوش می‌کنند. دوده، آلودگی هوا، غبار، خاک و موی حیوانات خانگی می‌تواند در بروز بیماری‌های ناشی از آلرژی در کودکان بسیار مؤثر باشد. بسیاری از افراد با حذف فرش و موکت از محیط زندگی خود سعی می‌کنند این مشکل را […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.