قالیشویی در امیرآباد – فرش ابریشم توسط قالیشویی چهلستون

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 178

  • قالیشویی چهلستون: صاحبان فرش‌های نفیس و ابریشمی وقتی هزینه‌ی بالایی را برای خرید یک فرش دستبافت خرج می‌کنند به نگهداری و حفظ آن نیز اهمیت می‌دهند. همیشه وقتی مدتی از نگهداری فرش می‌گذرد به دلیل نشستن خاک و غبار در تار و پود آن، رنگ آن کدر شده و جلوه و زیبایی خود را ازدست می‌دهد و نمی‌توان این شاهکار‌های هنری را به خوبی مشاهده کرد. بنابراین همواره صاحبان فرش‌های نفیس به دنبال متخصصین کارآزموده در شست و شو، نگهداری و یا ترمیم آن‌ها هستند.

    قالیشویی در امیر آباد

    قالیشویی امیرآباد در منطقه ۶ تهران قرار دارد. ساکنین محلات منطقه ۶ نشیر توانیر، امیرآباد ، یوسف آباد، بهجت آباد و کریم خوان می‌توانند از خدمات شعبه قالیشویی چهلستون در امیر آباد استفاده نمایند.

    از دوران بسیار قدیم، هنر قالی بافی میلیون‌ها هنرمند خبره را از نقاط مختلف جهان جذب خود کرده‌ است و همچنان نیز جذب می‌کند. پشت هر فرش یا قالی یک داستان عمیق وجود دارد که نشان‌دهنده‌ی زیبایی این اثرهای هنری است. این هنر فاخر و زیبا در سالیان دراز دست به دست چرخیده و در فرم اصیل آن امروزه همچنان قابل رؤیت است. وقتی سخن از فرش ابریشم به میان می‌آید، ناخودآگاه آن را کالایی لاکچری و لوکس تصور می‌کنیم که به دکوراسیون منزلمان، رنگ و بوی خاصی می‌بخشد.

    از نظر هنری طراحی فرش ایرانی فاخرترین و زیباترین به حساب می‌آید به طوری که متخصصین، فرش ابریشم کشمیر را در کنار طراحی پارسی از فوق‌العاده‌ترین نوع فرش‌های دستباف می‌دانند. رنگ‌های متنوع و الگوهای متفاوت موجود در آن باعث می‌شود ک این نوع فرش از عالی‌ترین فرش‌های موجود به حساب بیاید. فرش‌های ابریشمی درخشش و زیبایی خاصی دارند به طوری که رنگ و احساس رنگ آن با تغییر جهت آن نسبت به زاویه دید ما متفاوت خواهد بود.

    فرش ابریشم بخاطر بافت بخصوص خود، حساس است و هنگام شستن نمی‌توان با آن همانند سایر قالی‌ها رفتار کرد؛ بنابراین باید حتماً آن را به مراکز شستشوی معتبر سپرد تا بدون هیچ‌گونه آسیبی آن را به شما تحویل دهند. ما در قالیشویی چهلستون در امیر آباد در زمینه شستشوی فرش نفیس و ابریشمی تخصص داریم. ما می‌توانیم هرگونه فرش نفیس و ابریشمی را با استفاده از متدهای پیشرفته در بهترین شرایط با توجه به جنس تار و پود آن شست و شو کنیم به طوری که تازگی را دوباره در فرش  خود احساس کنید.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در امیرآباد – فرش ابریشم توسط قالیشویی چهلستون

    قالیشویی چهلستون: صاحبان فرش‌های نفیس و ابریشمی وقتی هزینه‌ی بالایی را برای خرید یک فرش دستبافت خرج می‌کنند به نگهداری و حفظ آن نیز اهمیت می‌دهند. همیشه وقتی مدتی از نگهداری فرش می‌گذرد به دلیل نشستن خاک و غبار در تار و پود آن، رنگ آن کدر شده و جلوه […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.