قالیشویی در اکباتان – خشکشویی فرش و موکت در قالیشویی چهلستون

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 176

  • قالیشویی در اکباتان – بسیاری از سیستم‌های خشکشویی فرش و موکت مبتنی بر تکنولوژی و دستگاه‌های خاصی هستند که بطور مختصر با عنوان سیستم‌های VLM شناخته می‌شوند. در این سیسم از مخلوط‌های خشک استفاده می‌شود و به دلیل سرعت خشک شدن فوق‌العاده‌ی آن‌ها نسبت به روش‌های مرسوم به سرعت در حال گسترش می‌باشند.

    قالیشویی در اکباتان

    با استفاده از خدمات قالیشویی چهلستون در اکباتان  می‌توانید بدون دردسر اقدام به شستشو و تمیزکاری فرش‌ها و موکت خود کنید. ابتدا با امور مشترکین قالیشویی چهلستون در اکباتان تماس گرفته ودرخواست خود را مطرح کنید. کارکنان ما در سریع‌ترین زمان ممکن به شما تماس گرفته و مشکل شما را برطف خواهند کرد.

    به طور کلی روش‌های متعددی برای خشک‌شویی فرش و موکت وجود دارد، در اینجا ما تعدادی از این روش‌ها  را مرور خواهیم کرد.

      • با استفاده از ترکیب خشک تجزیه‌پذیر

    در این روش، یک محصول قابل تجزیه خشک به صورت یکنواخت بر روی سطح فرش پخش می‌شود. سپس با استفاده از برس مکانیکی یا دستی برس‌کشی می‌شود. کثیفی‌ها، گرد و غبار جذب این دانه‌های خشک شده و سپس توسط جارو مکیده می‌شوند که باعث تمیزی فوری فرش یا موکت می‌گردد. برای استفاده‌های تجاری معمولاً یک ماشین که دارای برس استوانه‌ای است استفاده می‌شود که می‌تواند نسبت به برس‌کشی دستی به عمق بیشتری از فرش نفوذ کند.

      • روش کپسوله‌سازی

    در دهه ۹۰ پلیمرهای جدید امکان کپسوله‌سازی ذرات و خاک موجود در فرش و موکت‌ها را فراهم نمودند. این پلیمرها در برخورد با خاک و ذرات موجود در موکت و فرش، آن‌ها را تبدیل به ذرات جامد و خشک می‌کردند که در تجمع با یکدیگر ذرات بزرگتری را تشکیل می‌دادند. مخلوط شوینده توسط برس‍‌های چرخشی به فرش اعمال می‌گردد و ذرات خشک بلافاصله بعد از اعمال مخلوط قابل جارو کشیدن هستند. بنابر نظر کارشناسان استفاده از روش کپسوله‌سازی عمر مفید فرش و موکت را ارتقا داده و آن راه برای مدت بیشتری تمیز نگاه می‌دارد. نبود ماده شوینده خیس در این روش آن را بسیار پرطرفدار و آسان کرده است و بلافاصله بعد از انجام عملیات شست و شو قابل تحویل به مشتری است.

    در این روش ترکیب تمیزکننده ابتدا بر روی فرش پاشیده شده سپس توسط کلاهک‌های گرد به صورت چرخشی مالش داده می‌شود. این پد‌ها بلافاصله بعد از خیس شدن تعویض شده و در حین کار گرد و غبار را به خود جذب می‌کنند. این روش یک روش کاملاً خشک به حساب نمی‌آید اما خشک شدن در این سیستم به آسانی صورت می‌گیرد و به دلیل خشک شدن سریع آن، به عنوان یک روش خشک شویی محسوب می‌گردد. همچنین این روش معمولا برای فرش و موکت‌های گران‌قیمت توصیه می‌شود.

      • روش استخراج حلال

    در این روش ماده شوینده به همراه آب داغ به دلیل حلالیت بهتر آن بر روی سطح فرش پاشیده می‌شود. مدت زمان حدودا ۵ تا ۱۰ دقیقه برای حل شدن کثیفی‌ها و غبار در ماده حلال در نظر گرفته می‌شود و سپس توسط مکش جاروهای برقی، آب و ماده حلال موجود در فرش و موکت جمع آوری می‌شود. با وجود اینکه در این روش از آب استفاده می‌شود اما به دلیل سرعت بالای خشک شدن آن به عنوان یک روش خشک شویی شناخته می‌شود.

     شما می‌توانید با اطمینان خاطر از کیفیت خدمات ما، با ما تماس گرفته و خشکشویی فرش و موکت خود را به ما بسپارید. ما بهترین روش مناسب برای لوازم منزلتان را انتخاب و پیاده‌سازی می‌کنیم.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در اکباتان – خشکشویی فرش و موکت در قالیشویی چهلستون

    قالیشویی در اکباتان – بسیاری از سیستم‌های خشکشویی فرش و موکت مبتنی بر تکنولوژی و دستگاه‌های خاصی هستند که بطور مختصر با عنوان سیستم‌های VLM شناخته می‌شوند. در این سیسم از مخلوط‌های خشک استفاده می‌شود و به دلیل سرعت خشک شدن فوق‌العاده‌ی آن‌ها نسبت به روش‌های مرسوم به سرعت در حال […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.