قالیشویی در بهبودی – تمیز کردن لکه شکلات از روی فرش ها – قالیشویی آنلاین چهلستون

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 161

  • شرکت قالیشویی چهلستون خدمات قالیشویی در بهبودی را ارائه می‌دهد.

    قالیشویی در بهبودی

    در صورتی که در بهبودی زندگی می‌کنید. همین حالا با قالیشویی آنلاین چهلستون تماس بگیرید.

    پاک کردن لکه شکلات از روی فرش

    همانطور که می دانید، شکلات ماده ای چسبناک است و ریختن آن روی فرش می تواند به بافت فرش آسیب بزند. روش های گوناگونی برای از بین بردن لکه های شکلات از روی فرش بیان شده اند که البته برخی از این روش ها حتی موجب ایجاد آسیب به بافت فرش می شوند.

    برای پاک کردن چنین لکه هایی توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید از کشیدن شکلات از روی بافت فرش اقدام کنید. زیرا با انجام این کار، الیاف فرش نیز کشیده شده و در بدترین شرایط می تواند منجر به پارگی و در رفتگی در فرش شود.

    بهترین روش برای تمیز کردن لکه شکلات

    بهترین روش برای از تمیز کردن چنین لکه هایی جدا کردن آنهاست اما نه با شیوه کشیدن شکلات! برای این کار از وسیله مناسبی که لبه تیزی نداشته باشد استفاده کنید. پیشنهاد ما استفاده از چاقوی کره خوری یا قاشق غذا خوری است که لبه تیزی ندارند. پس باید ابتدا با کمک یکی از این دو وسیله، شکلات را به آرامی از روی سطح فرش جدا کنید. سپس مقداری آب نیمه گرم برداشته و اسفنجی را با آن خیس کنید و اسفنج خیس شده را به آرامی روی لکه بکشید تا اثر آن محو شود.

    برای تمیز کردن بهتر، از مایع ظرفشویی استفاده کنید. چند قطره مایع ظرفشویی را روی لکه ریخته و سپس با یک دستمال مرطوب بپوشانید. دستمال را به نرمی روی لکه بمالید تا قسمت های باقی مانده شکلات را جذب کند. مقداری سرکه سفید را با پارچه سفید و تمیزی بر روی لکه بمالید. بعد از این مرحله، چند دقیقه صبر کنید تا سرکه به اندازه کافی در لکه فرو رود. سرکه به مرور تقطیر شده و لکه شکلات ذره ذره نابود می شود. حال، دستمال تمیزی روی لکه قرار داده و فشار دهید تا لکه بطور کامل تمیز شود.

    پیشنهاد مطالعه: پاک کردن لکه آب هویج

    اگر هنوز اثر لکه باقی مانده است چکار کنیم؟

    در صورتیکه هنوز هم اثر کمی از لکه بر روی فرش باقی مانده، مراحل فوق را تکرار کنید و از سرکه سفید برای از بین بردن کامل لکه استفاده کنید. ضمناً حتماً پس از اتمام مراحل، فرش خود را آبکشی کرده و به طور کامل آن را خشک نمایید.

    اگر بعد از انجام مراحل فوق به نتیجه مطلوبی نرسیدید می توانید از یک قالیشویی حرفه ای کمک بگیرید. قالیشویی چهلستون در بهبودی با در اختیار داشتن بهترین کارشناسان، انواع خدمات مرتبط با صنعت قالیشویی را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در بهبودی – تمیز کردن لکه شکلات از روی فرش ها – قالیشویی آنلاین چهلستون

    شرکت قالیشویی چهلستون خدمات قالیشویی در بهبودی را ارائه می‌دهد. قالیشویی در بهبودی در صورتی که در بهبودی زندگی می‌کنید. همین حالا با قالیشویی آنلاین چهلستون تماس بگیرید. پاک کردن لکه شکلات از روی فرش همانطور که می دانید، شکلات ماده ای چسبناک است و ریختن آن روی فرش می […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.