قالیشویی در بوعلی – رفع انواع آسیب‌های فرش

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 228

  • قالیشویی در بوعلی – فرش‌ها از دیرباز یکی از مهم‌ترین و باثبات‌ترین کالاهای خانگی همه منازل ایرانی هستند که به دلیل قرار گرفتن در کف ساختمان و مواجهه مستقیم و بی‌واسطه با انواع وسایل به سرعت می‌توانند آسیب ببینند.

    قالیشویی چهلستون در بوعلی

    یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های بانوان خانه‌دار زمانی است که این زیرانداز نفیس دچار مشکلی می‌شود؛ بطور مثال قسمتی از آن دچار پوسیدگی می‌شود. با گذشت زمان، ممکن است آسیب‌های مختلفی به این اثر گرانبهای زیر پایتان وارد شود که برای ترمیم به یک رفوگر متخصص نیاز دارد. بنابراین پیدا کردن بهترین رفوگر برای رفوی فرش، یکی از دغدغه‌هایی است که صاحبان آن با آن مواجه‌اند. قالیشویی چهلستون با بکارگیری پرسنلی مجرب و حرفه‌ای، در کوتاه‌ترین زمان، فرشهای شما را تحویل گرفته و پس از طی مراحل مختلف مرمت، آن‌ها را بصورت لول شده و کاملاً خشک تحویلتان می‌دهد.

    آسیب هایی که به فرش ها وارد می شود

    از جمله آسیب‌هایی که باعث به وجود آمدن نقص در فرش می‌شود می‌توان به پوسیدگی، پارگی و سوختگی اشاره کرد. برطرف کردن بسیاری از این آسیب‌ها نیازمند رسیدگی فوری است. زیرا در صورت عدم رسیدگی به موقع، میزان خسارت‌های واردشده بیشتر شده و در عمق فرش گسترش می‌یابند، به نحوی که حتی می‌توانند بطور کامل آن را غیر قابل استفاده نمایند. بنابراین باید ترمیم قسمت‌های تخریب‌شده و یا آسیب‌دیده را به کارشناسان باتجربه سپرد.
    نکته ای که بسیار ضروری بوده این است که قبل از انجام مراحل رفوگری حتماً باید یک بار عمل شستشوی فرش انجام گیرد تا رنگ‌های بکاررفته در تار و پود آن، بطور واضح مشخص شوند. زیرا اگر بدون انجام شستشوی کامل، رفوگری روی قسمت‌های آسیب‌دیده انجام شود، ممکن است پس از ترمیم و شست و شو، رنگ بخش‌هایی از فرش با قسمت‌های رفوشده تفاوت داشته باشد.

    قالیشویی چهلستون در تهران

    با توجه به اینکه قالیشوییهای متعددی در سراسر تهران  وجود دارند و عمل مرمت فرش‌های آسیب‌دیده را انجام می‌دهند، به راحتی می‌توانید این مسئله را حل کنید. اما مشکل اینجاست که سپردن فرش‌ها به عنوان یک کالای ارزشمند و زیبا به هر رفوگر تازه‌کار و یا بی‌تجربه‌ای، تصمیم صحیحی نیست؛ زیرا انتخاب یک رفوگر تازه‌کار می‌تواند به ضرر شما باشد و در نهایت مرمت فرش شما به خوبی انجام نشود.
    شرکت قالیشویی چهلستون در بوعلی، با بکارگیری متخصصان این حوزه، ارائه‌دهنده‌ی بهترین خدمات به همشهریان خود در کرج است. شما می‌توانید با ثبت سفارش آنلاین به منظور ارسال کارشناس به منزلتان جهت انجام بررسی‌های مربوط به میزان آسیب دیدگی فرشتان اقدام نمایید.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در بوعلی – رفع انواع آسیب‌های فرش

    قالیشویی در بوعلی – فرش‌ها از دیرباز یکی از مهم‌ترین و باثبات‌ترین کالاهای خانگی همه منازل ایرانی هستند که به دلیل قرار گرفتن در کف ساختمان و مواجهه مستقیم و بی‌واسطه با انواع وسایل به سرعت می‌توانند آسیب ببینند. قالیشویی چهلستون در بوعلی یکی از مهم‌ترین نگرانی‌های بانوان خانه‌دار زمانی […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.