قالیشویی در دولاب – پاك كردن ادرار از روی فرش در قالیشویی چهلستون

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 183

  • قالیشویی چهلستون: ادرار نابه‌جا در خانه یک مشکل رایج در میان سگ‌ها است و در اغلب اوقات در دوران تولگی این مسئله حل و فصل می شود. اما همیشه نمی‌توانیم از حیوان خانگی خود انتظار داشته باشیم که خودش را کنترل کند! گاهی پیش می‌آید که حیوانمان کاملا غافلگیرمان می‌کند!

    قالیشویی در دولاب

    دولاب در منطقه ۱۴ تهران قرار دارد و از نظر جغرافیای به شوش، آهنگ غربی، طیب و مینای جنوبی نزدیک است. در صورتی که به دنبال قالیشویی در منطقه ۱۴ تهران هستید با قالیشویی ۴۰ ستون تماس بگیرید.

    ما حیوانات خانگی خود را دوست داریم، آن‌ها شادی‌بخش و دوستان خوبی برای بچه‌ها به حساب می‌آیند. آن‌ها همیشه برای سرگرم کردن صاحب عزیزشان آماده و حاضر هستند. اما تمیز نگاه داشتن خانه در کنار یک سگ یا گربه خانگی کار چندان آسانی نیست!

    گاهی به طور تصادفی حیوان خانگی عزیزمان جایی خرابکاری می‌کند و بعد از مدتی بوی بد آن بلند می‌شود. یکی از مشکلات ادرار حیوانات خانگی این است که تشخیص محل‌های پیشین این اتفاق کار چندان ساده‌ای نیست. چرا که ادرار بی‌رنگ است و اگر حیوان در محلی کم رفت و آمد این عمل را تکرار کرده باشد ممکن است که ما متوجه بوی آن نشده باشیم. ما با استفاده از نور ماورای بنفش محل این موارد را کشف کرده و برای نظافت و پاک‌سازی نقطه مورد نظر، دقت بیشتری را به خرج خواهیم داد. این فرایند به طور مختصر با عنوان P.U.R.T شناخته می‌شود. مواد شوینده‌ای که ما استفاده می‌کنیم با برخورد با ادرار خشک‌شده حیوان، آن را تمیز کرده و بوی بد آن را به طور کامل از بین می‌برد.

    اگر به درستی با مسأله ادرار حیوان برخورد نشود اثرات زیان‌بار آن می‌تواند کل خانه را فراگیرد. در بسیاری از موارد عدم رسیدگی و شست و شوی صحیح محل مورد نظر می‌تواند منجر به تکرار این اتفاق توسط این زبان‌بسته‌ها شود. ادرار حیوان خانگی با اینکه رنگ خاصی از خود به جا نمی‌گذارد، بسیار بدبو بوده، حتی می‌تواند به تار و پود و الیاف موکت و فرش آسیب وارد نماید. وقتی ادرار خشک می‌شود، کریستال‌های ادرار محکم‌تر و تیزتر می‌شوند به طوری که به راحتی نمی‌توان با یک تمیزکاری ساده از دست آن خلاص شد!

    وقتی محل ادرار حیوان توسط متخصصین ما با استفاده از نور فرابنفش شناسایی شد، ابتدا یک شست و شوی معمول روی فرش انجام می‌گیرد تا اینکه کریستال‌های ادرار حیوان از آن خارج شود، سپس با استفاده از محلول‌های بخصوص P.U.R.T بوی ادرار حیوان نیز کاملاً از بین می‌رود.

    با تماس با قالیشویی چهلستون در دولاب، خود را از هرگونه نگرانی برهانید و فرش و موکت منزلتان را نجات دهید. شعبه قالیشویی ۴۰ ستون در منطقه ۱۴ ارائه دهنده خدمات قالیشویی در تهران بزرگ و همشهریان تهرانی.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در دولاب – پاك كردن ادرار از روی فرش در قالیشویی چهلستون

    قالیشویی چهلستون: ادرار نابه‌جا در خانه یک مشکل رایج در میان سگ‌ها است و در اغلب اوقات در دوران تولگی این مسئله حل و فصل می شود. اما همیشه نمی‌توانیم از حیوان خانگی خود انتظار داشته باشیم که خودش را کنترل کند! گاهی پیش می‌آید که حیوانمان کاملا غافلگیرمان می‌کند! […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.