قالیشویی در شادمان – تمیز کردن دوره‌ای فرش‌ها

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 179

  • قالیشویی در شادمان یکی از بهترین قالیشویی‌های تهران در ارائه خدمات است.

    اگر فرش های زیادی در خانه دارید که به دلیل داشتن فرزندان بازیگوش و حیوانات خانگی همواره در معرض کثیفی و آلودگی هستند و ظاهر ماتی به خود گرفته اند، حتماً به فکر شستشوی آنها افتاده اید.

    شستشوی فرش ها در خانه و قالیشویی هزینه هایی را در پی دارد. در کنار اینها باید به پاکیزگی فرش ها نیز دقت کنیم. سوال این است که آیا شستشوی فرش ها در قالیشویی راهکار مناسبی برای پاکیزه نگهداشتن فرش ها است؟

    پیشنهاد مطالعه:‌ قالیشویی در تهران

    فرشها به عنوان کفپوش زیبا نیازمند تمیز کردن دوره ای هستند – قالیشویی در شادمان

    فرش ها به عنوان یک کف پوش زیبا برای همه خانه ها هستند و جارو کردن آنها یکی از راه های تمیز نگهداشتنان می باشد. اما با گذشت زمان، حتی جارو کشیدن هم نمی تواند زیبایی فرش را به آن باز گرداند. زیرا با جاروکردن تنها گرد و غبار سطح فرش را از آن جدا می کنید ولی قادر به تمیز کردن آلودگی هایی که به بخش های عمیق تر فرش نفوذ کرده اند نیستید. بنابراین با وجود برنامه ای برای نظافت مرتب، هیچگاه فرش به طور کامل تمیز نمی شود. تنها راه باقی مانده برای تمیز کردن کامل فرش شستن فرش ها در یک قالیشویی حرفه ای است.

    مشخصات یک قالیشویی حرفه‌ای

    یک قالیشویی خوب تمامی تجهیزات لازم را جهت شستشوی فرش ها در اختیار دارد. به علاوه پرسنل یک قالیشویی معتبر از الیاف بکار رفته در فرش آگاهی دارند و مواد شوینده مناسبی را برای شستشوی هر نوع فرش انتخاب می کنند. همچنین فرآینده های آبگیری فرش توسط دستگاه هایی مدرن انجام شده و پس از این کار فرش به مدت چند ساعت در معرض هوای آزاد قرار می گیرد تا بطور کامل عاری از هر گونه رطوبت شده و کاملاً خشک شود.

    هزینه های تمام شده برای شستشوی یک فرش بسیار پایین تر از چیزی است که فکرش را می کنید. اگر هزینه پرداخت شده برای شستشوی یک فرش در قالیشویی را با نتیجه ای که از شستشوی آن در قالیشویی گرفته اید مقایسه کنید، متوجه این موضوع خواهید شد که این کار ارزش هزینه کردن را دارد.

    علاوه بر موارد گفته شده در بالا، شستشوی فرش ها در خانه مشکلات بسیاری را به همراه دارد. اگر فرشتان را در خانه بشویید، قطعاً هیچگاه به نتایجی مشابه شستشوی آن در قالیشویی نخواهید رسید. استفاده از مواد شوینده نا مناسب و شستشوی غیر اصولی فرش در خانه نه تنها ظاهر آن را آراسته نمی کند بلکه حتی می تواند به بافت و رنگ فرش آسیبب هایی جدی وارد نماید. (معایب شستشوی فرش در خانه)

    همچنین در این صورت، فرش بطور عمیق شستشو نشده و خیلی زود مجدداً همه آلودگی ها به آن بر می گردند. در کنار همه موارد گفته شده، هزینه های مصرفی نیز برای این کار کمتر از سپردن آنها به قالیشویی نیست. بنابراین می توان به این نتیجه رسید که شستشوی فرش ها در قالیشویی ها، ارزش هزینه کردن را دارد. شستشوی فرش ها باید حداقل سالی یک بار در قالیشویی انجام شود تا همواره زیبایی فرش حفظ شود و طول عمر آن افزایش یابد.

    اگر به دنبال یک قالیشویی معتبر و حرفه ای برای شستشوی فرش های خود هستید، قالیشویی چهلستون در شادمان آماده ارائه خدمات شستشوی فرش به شماست. پس برای این کار تأخیر نکنید و قبل از وارد شدن هرگونه صدمه به فرش با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به شستشوی فرش های شما اقدامات لازم را انجام دهیم. قالیشویی چهلستون انواع خدمات شستشو، رفوگری، ریشه بافی و لکه برداری را با بهترین متد روز دنیا و توسط استادکارانی مجرب انجام می دهد.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در شادمان – تمیز کردن دوره‌ای فرش‌ها

    قالیشویی در شادمان یکی از بهترین قالیشویی‌های تهران در ارائه خدمات است. اگر فرش های زیادی در خانه دارید که به دلیل داشتن فرزندان بازیگوش و حیوانات خانگی همواره در معرض کثیفی و آلودگی هستند و ظاهر ماتی به خود گرفته اند، حتماً به فکر شستشوی آنها افتاده اید. شستشوی […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.