قالیشویی در شهرآرا | پاک کردن خرابکاری کودکان روی فرش

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 178

  • قالیشویی در شهر آرا – گاهی اوقات ممکن است کودکان لکه‌هایی را روی فرش ایجاد کنند. لکه‌هایی که گاهی آنقدر بزرگ هستند که راهی جز سپردن فرش‌ها به مرکز شستشو و شستن آن‌ها باقی نمی‌ماند. در این پست می‌خواهیم راهکاری مناسب در صورت وقوع چنین لکه‌هایی روی فرش ارائه دهیم. پس با ما همراه باشید.

    برای همه‌ی مادران پیش آمده است که مجبور شده‌اند تا خرابکاری‌های فرزندانشان را تمیز کنند. فرزانه زنی است خانه‌دار که در این رابطه از تجربه‌اش می‌گوید:
    «روزی دختر کوچکم پرند که ۳ ساله است در هنگام بازی در منزل ناگهان خوابش برد. من هم بخاطر اینکه بیدارش نکنم اجازه دادم تا در همان مکان روی فرش بخوابد و فقط زیر سرش یک بالش گذاشتم تا راحت استراحت کند. بعد از چند ساعت که به اتاق برگشتم دیدم پرند بیدار شده و روی فرش خرابکاری کرده. کپ کرده بودم! کاری کرده بود که مجبور به شستشوی فرش شدم! اما از بین بردن لکه‌های روی فرش کار آسانی نبود.»

    برای پاک کردن لکه‌ها از روی فرش، داشتن سرعت عمل بسیار ضروری است، زیرا لکه‌ها در صورتی که به ثبات برسند، پاک کردن آن‌ها غیر ممکن و یا بسیار مشکل خواهد شد. نکته‌ی بسیار حائز اهمیت این است که برای برطرف کردن لکه‌ها به کار بردن هر پاک‌کننده‌ای توصیه نمی‌شود، زیرا پاک‌کننده‌های صنعتی روی بعضی از انواع فرش‌ها اثراتی منفی می‌گذارند و موجب کم‌رنگ شدن آن‌ها می‌شوند.

    قالیشویی در شهرآرا | پاک کردن خرابکاری کودکان روی فرش

    «پاک کردن خرابکاری پرند اصلاً کار راحتی نبود و بعد از چند بار شستشوی محل لکه‌ها، آثارشان باقی مانده بود. بعد از اینکه این ماجرا را برای شوهرم تعریف کردم، شماره تماس قالیشویی چهلستون در شهر آرا را به من داد تا سریعاً با آن‌ها تماس بگیرم.»

    تمیز کردن هر نوع لکه‌ای نیازمند تخصص بالایی است و این کار نباید توسط افراد مبتدی انجام شود. مالش پارچه روی محل لکه‌ها و استفاده از مواد شوینده‌ی شیمیایی می‌تواند به فرش آسیب برساند. بنابراین برای از بین بردن هر نوع لکه‌ای بهتر است هرچه سریعتر با یک کارشناس متخصص تماس بگیرید. کارشناسان ما در چهلستون، آماده‌ی پاسخگویی و ارائه‌ی مشاوره به شما هموطنان عزیز می‌باشند. جهت ثبت سفارش همین حالا با ما تماس بگیرید.

    خاطرنشان می‌سازیم که قبلاً مقاله‌ای تحت عنوان پاك كردن ادرار از روی فرش منتشر کرده بودیم که احتمالاً برایتان مفید باشد.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در شهرآرا | پاک کردن خرابکاری کودکان روی فرش

    قالیشویی در شهر آرا – گاهی اوقات ممکن است کودکان لکه‌هایی را روی فرش ایجاد کنند. لکه‌هایی که گاهی آنقدر بزرگ هستند که راهی جز سپردن فرش‌ها به مرکز شستشو و شستن آن‌ها باقی نمی‌ماند. در این پست می‌خواهیم راهکاری مناسب در صورت وقوع چنین لکه‌هایی روی فرش ارائه دهیم. […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.