قالیشویی در طرشت تهران | قالیشویی چهلستون

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 173

  • قالیشویی در طرشت توسط قالیشویی بزرگ چهلستون

    هم‌زمان با نزدیک شدن به ایام عزاداری امام حسین (ع) بسیاری از هیئت‌ها و مساجد خود را مهیای اجرای بی عیب و نقص این مراسم می‌کنند و برای مراسمی با شکوه‌تر از همیشه آماده می‌شوند.

    شستشوی فرش و موکت در مساجد

    هر ساله با نزدیک شدن به ایام پر فیض محرم، در بسیاری از نقاط کشور عزیزمان ایران، مردم به استقبال از محرم و اربعین می‌روند. مردم ایران به ویژه جوانان و نوجوانان با شوری حسینی مساجد را سیاه‌پوش کرده و با برافراشتن پرچم‌های سیاه به یاد مظلومیت سالار شهیدان در کوچه‌ها و خیابان‌ها به استقبال محرم و اربعین می‌روند. همچنین در این روزها عده‌ای برای تمیز کردن و غبارروبی فضای داخل مساجد پیش‌قدم می‌شوند ولی انجام تمام این کارها مستلزم صرف وقت زیادی است.
    یکی از دغدغه‌های مهم مسئولین در نزدیکی ایام محرم و اربعین حسینی، شستشوی فرش است. شرکت چهلستون، کارخانه قالیشویی آنلاین در طرشت تهران یکی از بهترین شرکت‌هایی است که توان انجام خدمات شستن فرش را در کوتاه‌ترین زمان داراست. این شرکت با استفاده از ماشین‌آلات خودکار، عالی‌ترین خدمات شستشو را با کیفیت بالا ارائه می‌دهد.

    پیشنهاد مطالعه:  قالیشویی در پردیسان

    از جمله خدمات این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

    1. شست و شوی فرش‌ها همراه با تثبیت رنگ
    2.  ترمیم نقص‌های فرش
    3. رفوگری
    4. استفاده از مواد شوینده مناسب با بهترین کیفیت

    پیشنهاد مطالعه:  قالیشویی چهلستون در گیشا – چگونه لکه آب هویج را تمیز کنیم؟

    استفاده از مواد شوینده‌ی اعلا برای شستشو، ضمن حفظ پاکیزگی، موجب طول عمر بیشتر فرش و قالی می‌شود. پس اگر به دنبال سریع‌ترین و مناسب‌ترین راه برای شستن فرش هستید، قالیشویی آنلاین چهلستون در طرشت یک انتخاب مناسب برای شما خواهد بود. برای ثبت سفارش از طریق منوی تماس با ما یا رزرو آنلاین می‌توانید اقدام کرده و در زمان و هزینه‌ی خود صرفه‌جویی کنید.

    در صورتی که به خدمات ما در قالیشویی چهلستون نیاز دارید. کافی است با امور مشترکین ما تماس بگیرید.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در طرشت تهران | قالیشویی چهلستون

    قالیشویی در طرشت توسط قالیشویی بزرگ چهلستون هم‌زمان با نزدیک شدن به ایام عزاداری امام حسین (ع) بسیاری از هیئت‌ها و مساجد خود را مهیای اجرای بی عیب و نقص این مراسم می‌کنند و برای مراسمی با شکوه‌تر از همیشه آماده می‌شوند. شستشوی فرش و موکت در مساجد هر ساله […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.