قالیشویی در میدان هروی | شستن فرش در منزل یا قالیشویی؟

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 17

  • تعداد بازدید: 142

  • u0642u0627u0644u06ccu0634u0648u06ccu06cc u062fu0631 u0645u06ccu062fu0627u0646 u0647u0631u0648u06cc | u0634u0633u062au0646 u0641u0631u0634 u062fu0631 u0645u0646u0632u0644 u06ccu0627 u0642u0627u0644u06ccu0634u0648u06ccu06ccu061f

    قالیشویی در جنوب تهران – اگر فرش‌های زیادی در خانه دارید که به دلیل داشتن فرزندان بازیگوش و حیوانات خانگی همواره در معرض کثیفی و آلودگی هستند و ظاهر ماتی به خود گرفته‌اند، حتماً به فکر شستشوی آن‌ها افتاده‌اید. شستشوی فرش در خانه و قالیشویی هزینه‌هایی را در پی دارد. در کنار این‌ها باید به پاکیزگی فرش‌ها نیز دقت کنیم. اینجا سؤال مهم این است که آیا شستشوی فرش در قالی شویی راهکار مناسبی برای پاکیزه نگه‌داشتن فرش‌ها است؟

    شستشوی فرش در خانه

    فرش‌ها به عنوان یک کف‌پوش زیبا برای همه خانه‌ها هستند و جارو کردن آن‌ها یکی از راه‌های تمیز نگهداشتنان می‌باشد. اما با گذشت زمان، حتی جارو کشیدن هم نمی‌تواند زیبایی فرش را به آن باز گرداند، زیرا با جارو کردن تنها گرد و غبار سطح فرش را از آن جدا می‌کنید ولی قادر به تمیز کردن آلودگی‌هایی که به بخش‌های عمیق‌تر فرش نفوذ کرده‌اند نیستید. بنابراین با وجود برنامه‌ای برای نظافت مرتب، هیچ‌گاه فرش به طور کامل تمیز نمی‌شود. تنها راه باقی مانده برای تمیز کردن کامل فرش شستن فرش در یک قالی شویی خوب است.
    یک شرکت حرفه‌ای تمامی تجهیزات لازم را جهت شستشوی فرش در اختیار دارد. به علاوه پرسنل یک شرکت معتبر از الیاف بکار رفته در فرش آگاهی دارند و مواد شوینده مناسبی را برای شستشوی هر نوع فرش انتخاب می‌کنند. همچنین فرآیندهای آبگیری فرش توسط دستگاه‌هایی مدرن انجام شده و پس از این کار فرش به مدت چند ساعت در معرض هوای آزاد قرار می‌گیرد تا بطور کامل عاری از هر گونه رطوبت شده و کاملاً خشک شود. واضح است که سپردن فرش ها به چنین شرکت‌هایی هزینه‌هایی را نیز در پی دارد، اما هزینه‌های تمام‌شده برای شستشوی یک فرش بسیار پایین‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. اگر هزینه پرداخت شده برای شست و شوی یک فرش در شرکت را با نتیجه‌ای که از شستشوی آن در منزل گرفته‌اید مقایسه کنید، متوجه این موضوع خواهید شد که این کار ارزش هزینه کردن را دارد.
    علاوه بر موارد گفته‌شده در بالا، شستن فرش‌ها در خانه مشکلات بسیاری را به همراه دارد. اگر فرشتان را در خانه بشویید، قطعاً هیچ‌گاه به نتایج مشابه شستشوی آن در قالی شویی نخواهید رسید. استفاده از مواد شوینده نامناسب و شستشوی غیر اصولی فرش در خانه نه تنها ظاهر آن را آراسته نمی‌کند بلکه حتی می‌تواند به بافت و رنگ فرش آسیبب‌هایی جدی وارد نماید. همچنین در این صورت، فرش بطور عمیق شستشو نشده و خیلی زود مجدداً همه آلودگی‌ها به آن بر می‌گردند. در کنار همه موارد گفته‌شده، هزینه‌های مصرفی نیز برای این کار کمتر از سپردن آنها به یک کارخانه نیست. بنابراین می‌توان به این نتیجه رسید که تمیز کردن فرش‌ها در شرکت‌ها، ارزش هزینه کردن را دارد. نظافت فرش‌ها باید حداقل سالی یک بار در یک شرکت معتبر انجام شود تا همواره زیبایی آن حفظ شود و طول عمرش افزایش یابد.

    قالیشویی نزدیک میدان هروی

    اگر به دنبال یک کارخانه معتبر و حرفه‌ای برای شستشوی فرشهای خود هستید، کارخانه قالیشویی چهلستون در میدان هروی آماده ارائه خدمات نظافت فرش به شماست. پس برای این کار تأخیر نکنید و قبل از وارد شدن هرگونه صدمه به فرش با ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت نسبت به شستشوی آن اقدامات لازم را انجام دهیم. چهلستون انواع خدمات شستشو، رفوگری، ریشه بافی و لکه برداری را با بهترین متد روز دنیا و توسط استادکارانی مجرب انجام می دهد.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در میدان هروی | شستن فرش در منزل یا قالیشویی؟

    قالیشویی در جنوب تهران – اگر فرش‌های زیادی در خانه دارید که به دلیل داشتن فرزندان بازیگوش و حیوانات خانگی همواره در معرض کثیفی و آلودگی هستند و ظاهر ماتی به خود گرفته‌اند، حتماً به فکر شستشوی آن‌ها افتاده‌اید. شستشوی فرش در خانه و قالیشویی هزینه‌هایی را در پی دارد. […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.