قالیشویی در نازی آباد – معایب شستن فرش در خانه

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 145

  • برای دریافت خدمات قالیشویی می‌توانید از قالیشویی در چهلستون در نازی آباد استفاده نمایید.

    قالیشویی در نازی آباد

    نازی آباد از محله‌های منطقه ۱۶ تهران است و در نزدیکی چهارصد دستگاه قرار دارد. نازی آباد دارای میادین بسیاری است که آن را نسبت بقیه مناطق جنوب تهران بهتر می‌کند. همچنین نازی اباد یکی از بهترین مناطق جنوب تهران به حساب می‌آید. در دوران شهرداری کرباسچی در این محله فرهنگسرای بهمن و پارک بهمن بنا شد. این مناطق فرهنگی باعث رشد این منطقه از جنوب تهران از نظر شهرنشینی شد.

    بطور متوسط باید هر ۱۲ ماه یا هر ۱۸ ماه یک بار فرش‌ها را شست تا با این کار علاوه بر نظافت آن‌ها طول عمرشان نیز طولانی‌تر شود. نظافت مرتب فرشها علاوه بر دادن جلوه‌ای زیبا به محیط منزل، سبب وجود هوای تازه در خانه می‌شود و از بروز انواع بیماری‌های تنفسی در میان اعضای خانواده جلوگیری می‌کند. قالیشویی چهلستون در نازی آباد، با بهره‌گیری از متدهای روز دنیا می‌تواند تمامی نیازهای شستن فرش، موکت، قالی و مبلمان شما را برآورده نماید.
    همانطور که پیش‌تر به آن اشاره شد، زمان مناسب شستشوی فرش تقریباً هر ۱۲ تا ۱۸ ماه یک بار است. هر کدام از مراحل شست و شو و خشک کردن فرش باید بطور اصولی انجام شوند تا ضمن حفظ پاکیزگی فرش و عدم وارد آوردن خسارت به آن، سبب طول عمر طولانی‌تر آن نیز شود. یکی از مهم‌ترین آسیب‌هایی که در طی فرایند شستشو به فرش وارد می‌شود، لایه لایه شدن آن است. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که فرش مدت زیادی در آب باقی بماند و بیش از اندازه خیس شود. در زندگی آپارتمان‌نشینی امروز، به دلیل کمبود نور خوشید تابیده‌شده به منازل، امکان خشک کردن کامل فرش‌ها وجود ندارد؛ بنابراین در اثر نبود نور خورشید و گرما برای خشک کردن فرش‌های شسته‌شده در منزل با مشکل مواجه خواهیم بود. در این حالت ممکن است بخش‌هایی از آن خشک نشوند و امکان رشد انواع میکروب‌های بیماری‌زا و قارچ‌ها در قسمت‌های خیس فراهم شود. میکروب‌ها و قارچ‌ها می‌توانند از طریق گردش هوای محیط به راحتی وارد سیستم تنفسی ساکنین منزل شده و زمینه ایجاد انواع بیماری‌های تنفسی و پوستی را در میان افراد خانواده فراهم کنند.
    وقتی قسمتی از فرش دچار آسیب می‌شود یا باید آن فرش را تعویض کرد و یا باید بخش‌های آسیب‌دیده را برای جلوگیری از پیشروی بیشتر آن‌ها به قسمت‌های سالم، ترمیم کرد. می‌دانیم که خرید یک فرش جدید هزینه‌های بسیار زیادی به همراه دارد، پس کم‌هزینه‌ترین راه، ترمیم نقاط آسیب دیده‌ی آن است. بخاطر داشته باشید که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است، بنابراین مراقبت از این کالای ارزشمند و شستن اصولی و نظافت مرتب آن نه تنها از ایجاد هزینه‌های مالی اضافی جلوگیری می‌کند بلکه سبب کاهش بروز بیماری‌ها نیز می‌شود.
    قالیشویی چهلستون در سعادت آباد با بیش از ۱۰ سال فعالیت درخشان در این صنعت، کلیه خدمات مربوط به ترمیم فرش از جمله لکه برداری، رفوگری، ریشه بافی و شیرازه بافی را توسط استادکارانی مجرب انجام می‌دهد. تنها با یک تماس می‌توانید از خدمات ارزنده ما بهره مند شوید.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در نازی آباد – معایب شستن فرش در خانه

    برای دریافت خدمات قالیشویی می‌توانید از قالیشویی در چهلستون در نازی آباد استفاده نمایید. قالیشویی در نازی آباد نازی آباد از محله‌های منطقه ۱۶ تهران است و در نزدیکی چهارصد دستگاه قرار دارد. نازی آباد دارای میادین بسیاری است که آن را نسبت بقیه مناطق جنوب تهران بهتر می‌کند. همچنین […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.