قالیشویی در پردیسان | کاهش مصرف آب شستشوی فرش

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 262

  • قالیشویی در پردیسان توسط شرکت قالیشویی چهلستون ارائه می شود.

    با نزدیک شدن به سال جدید و عبور از کوچه‌های شهر، هنوز هم می‌توان خانه‌هایی را یافت که از آب شرب برای شستشوی فرش خانه استفاده می‌کنند.

    شستشوی فرش در آیام خانه تکانی توسط قالیشویی چهلستون در پردیسان

    خانه‌تکانی مراسمی است که تقریباً در بسیاری از شهرها و روستاها رونق زیادی دارد. از جمله کارهایی که در این روزها انجام می‌شود شست و شوی فرش‌ها، موکت‌ها، مبلمان و پرده‌ها است (اگر به مبلشویی نیاز دارید، حتما از خدمات قالیشویی چهلستون استفاده کنید). هنوز هم در گوشه و کنار شهر می‌توان خانه‌هایی را یافت که خود اقدام به نظافت فرش‌های منازلشان می‌کنند. در شرایط بحرانی کنونی مدیریت مصرف آب، یکی از مهمترین اصولی است که همه‌ی ما باید در انجام آن کوشا باشیم. اگر در تهران به دنبال قالیشویی می گردید ما خدمات قالیشویی چهلستون را به شما پیشنهاد می دهیم.

    بحران کم آبی و مزایای استفاده از خدمات قالیشویی

    استان تهران یکی از استان‌هایی است که با بحران کم‌آبی شدیدی مواجه است. شستن فرش در برخی منازل این استان هنوز هم به صورت سنتی انجام شده و موجب شده تا در اواخر هر سال، شاهد بارزترین جلوه‌های اصراف آب در منازل باشیم.
    مریم که از بانوان یکی از روستاهای اطراف تهران است، در اسفند هر سال فرش‌های منزلش را در جلوی درب خانه‌اش پهن کرده و شروع به شست و شوی آن‌ها می‌کند. او می‌گوید:
    «هزینه‌های تمیزکاری فرش در قالی شویی بسیار زیاد است و پرداخت این هزینه‌ها از توان ما خارج است.»

    مریم از شستشوی قالی‌ها در خانه بسیار راضی است و می‌گوید:
    «بعضی از قالی شویی ها فرش‌های دوستان را پس از شستشو سالم تحویل نمی ‌هند. به همین دلیل شستن آن‌ها در خانه مطمئن‌تر است.»

    مریم از شستشوی این کف‌پوش‌های زیبا در منزل و مصرف آب بالای آن کاملاً آگاه است و می‌داند که منابع آبی استان در خطرند، اما هیچ راهکاری برای انجام شستشوی آن به جز استفاده از منابع آب شهری نمی‌داند!
    مردم باید بدانند که منابع آبی کشور بسیار محدودند و کشور ما یک کشور خشک به حساب می‌آید، بنابراین باید در مصرف آب صرفه‌جویی کنند، زیرا با ادامه‌ی این روند در چند سال آینده با بحران شدیدتری مواجه خواهیم بود.
    اما بیایید قدری تأمل کنیم. با توجه به موارد گفته‌شده، همه‌ی ما باید در صرفه‌جویی در مصرف آب کوشا باشیم و برای شست و شوی فرش‌ها که مقدار زیادی آب مصرف می‌شود به فکر چاره باشیم. بنابراین می‌توانیم برای شستشوی آن‌ها از یک قالیشویی معتبر که از فناوری‌های پیشرفته‌ای برای کاهش مصرف آب استفاده می‌کند کمک بگیریم و علاوه بر کاهش مصرف آب در ایجاد شغل برای جوانان زیادی نیز شریک باشیم.
    در همین راستا شرکت چهلستون، بهترین قالیشویی در پردیسان با به‌کارگیری جوانانی متعهد آماده انجام شستشوی انواع فرش‌ها در کوتاه‌ترین زمان و با نازل‌ترین قیمت ممکن است. اعتماد شما، سرمایه‌ی ماست!

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در پردیسان | کاهش مصرف آب شستشوی فرش

    قالیشویی در پردیسان توسط شرکت قالیشویی چهلستون ارائه می شود. با نزدیک شدن به سال جدید و عبور از کوچه‌های شهر، هنوز هم می‌توان خانه‌هایی را یافت که از آب شرب برای شستشوی فرش خانه استفاده می‌کنند. شستشوی فرش در آیام خانه تکانی توسط قالیشویی چهلستون در پردیسان خانه‌تکانی مراسمی […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.