قالیشویی در کاشانک | کارخانه قالیشویی چهلستون

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 158

  • قالیشویی در کاشانک یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط قالیشویی چهلستون می باشد.

    قالیشویی در کاشانک

    چهلستون، بهترین کارخانه قالیشویی آنلاین: مدتی است که در گرمای سخت تابستان با قطعی مکرر برق روبروی هستیم، کارشناسان دلیل این امر را کمبود ذخیره‌ی آبی پشت سدها می‌دانند. این موضوع ما را با این حقیقت که مقوله‌ی کم‌آبی می‌تواند تا چه اندازه اهمیت داشته باشد بیشتر از پیش آشنا می‌کند.

    گرمایش زمین و مصرف زیاد آب باعث گردیده مسأله‌ی کم آبی بیشتر از پیش مورد توجه قرار بگیرد. به همین دلیل همواره باید سعی کنیم در امور زندگی برای مصرف بهینه‌ی آب تغییراتی ایجاد کنیم. یکی از این کارهایی که می‌توانید انجام دهید استفاده از  خدمات مراکز شستشو است.

    قالی شویی های مدرن امروزی می‌توانند با استفاده از روش‌ها و دستگاه‌های مدرن و پیشرفته از هدر رفت آب جلوگیری کنند. محققین باور دارند که تقریباً در شستشوی فرش در کارخانه ۵۰ درصد آب کمتر از شستن توسط خود صاحبخانه‌ها مصرف می‌شود. ما با استفاده از روشی مدرن که ابداعی خود ما است، در مصرف بهینه آب پیشتاز شده و سعی داریم گامی بزرگ در جهت مصرف بهینه‌ی آب برداریم.

    خارج کردن گرد و غبار از فرش

    خارج کردن گرد و غبارها توسط آب از قدیمی‌ترین روش‌های موجود برای شست و شوی فرش و قالی‌هاست با این حال باید مسأله‌ی کمبود آب را جدی گرفته و تلاش کنیم که برای حفظ این مایع حیاطی مصرف آن را بهینه کنیم. برای این منظور می‌توان حتی الاامکان از روش‌های خشک شویی برای شست و شو نیز استفاده کرد. یکی از این روش‌های شناخته‌شده، روش HWE یا روش استخراج آب داغ است. در این روش به دلیل مصرف بسیار پایین آب توسط دستگاه‌های مدرن، مصرف آب به حداقل خود می‌رسد.

    تقریبا هر سال یک بار باید به فکر شستن فرش و موکت خود باشیم و در مواردی که رفت و آمد در محلی بسیار زیاد باشد این کار باید هر شش ماه یک بار تکرار شود. معمولاً خانم‌های خانه‌دار از جارو برقی برای خارج کردن گرد و غبار از فرش و موکت استفاده می‌کنند، اما جارو برقی‌های خانگی توانایی تمیز کردن و خارج کردن تمامی خاک گیر افتاده در تار و پود فرش و موکت را ندارند. سرویس‌های شست و شوی فرش، مبل شویی و موکت شویی در قالیشویی چهلستون در کاشانک می‌تواند آرامش یک شست و شوی آسان را برای شما به ارمغان می‌آورد.

    کاشانک یکی از محله‌های شمال تهران واقع در منطقه ۱ شهرداری تهران است که در کنار دارآباد و نیاوران قرار گرفته است.

     

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در کاشانک | کارخانه قالیشویی چهلستون

    قالیشویی در کاشانک یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط قالیشویی چهلستون می باشد. قالیشویی در کاشانک چهلستون، بهترین کارخانه قالیشویی آنلاین: مدتی است که در گرمای سخت تابستان با قطعی مکرر برق روبروی هستیم، کارشناسان دلیل این امر را کمبود ذخیره‌ی آبی پشت سدها می‌دانند. این موضوع ما را […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.