قالیشویی در یافت آباد – ترمیم فرش رطوبت دیده توسط قالیشویی چهلستون

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 176

  • قالیشویی چهلستون در یافت آباد – هنگامی که فرش یا موکت خانه شما خیس شد، اقدام سریع و استفاده از سرویس قالی شویی ضروری است. یک نشت کوچک می‌تواند خیلی سریع یک فرش بزرگ را کاملا خیس کند و آسیب‌های جبران‌ناپذیری به آن وارد کند. نشت آکواریوم، سیل، باران، نشت سیستم گرمایشی یا لوله‌های خانه می‌تواند بعضاً آسیب‌هایی جدی به فرش یا موکت منزل وارد نماید. نباید در چنین مواردی فرش یا موکت را به حال خود رها کرد. بهترین زمان زمانی است که هنوز این کالای نفیس خشک نشده باشد.

    قالیشویی در یافت آباد

    یافت آباد یکی از محله‌های منطقه ۹ تهران است و در صورتی که در این منطاق نیاز به قالیشویی دارید می‌توانید با قالیشویی چهلستون تماس بگیرید.

    در مواردی ممکن است که فرش یا موکت در معرض رطوبت بالا قرار گرفته باشد. اگر این آسیب به علت نشت رطوبت از سیستم گرمایشی خانه باشد می‌تواند به دلیل اسیدی بودن محتوای آن، روی رنگ و کیفیت فرش تأثیر مخربی بگذارد. خسارت ناشی از آب نباید بدون رسیدگی رها شود. هرچه زودتر اقدام کنید، نتیجه بهتری خواهید گرفت.

    وجود رطوبت در فرش و موکت می‌تواند باعث موارد زیر شود:

      • امکان رشد باکتری‌ها در رطوبت را فراهم کند
      • کیفیت هوای اتاق را کاهش دهد
      • باعث ایجاد مشکلاتی در ساختار آن گردد
      • منجر به ایجاد صدمات جبران‌ناپذیری به آن گردد

    کارشناسان مجرب ما در قالیشویی چهلستون، پس از بررسی فرش، بهترین روش را برای شست و شو و خشک کردن آن انتخاب می‌نمایند. مأموریت ما کمک به مردم برای داشتن زندگی سالم‌تر با استفاده از تکنولوژی نوین است. سلامتی، رفاه، آسایش و خوشحالی شما برای ما مهم‌ترین آرمان است. به همین دلیل ما با انتخاب بهترین و مناسب‌ترین راهکار به منظور ترمیم فرش رطوبت دیده، تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا اینکه شما بتوانید از زندگی سالم و راحت لذت ببرید.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در یافت آباد – ترمیم فرش رطوبت دیده توسط قالیشویی چهلستون

    قالیشویی چهلستون در یافت آباد – هنگامی که فرش یا موکت خانه شما خیس شد، اقدام سریع و استفاده از سرویس قالی شویی ضروری است. یک نشت کوچک می‌تواند خیلی سریع یک فرش بزرگ را کاملا خیس کند و آسیب‌های جبران‌ناپذیری به آن وارد کند. نشت آکواریوم، سیل، باران، نشت […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.