قالیشویی در یوسف آباد – اشتباهات رایج در خرید فرش

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 189

  • قالیشویی در یوسف آباد – بعضی اشتباهات در میان مردم تقریبا تبدیل به الگو شده‌اند! مثلا انتخاب فرش هم‌رنگ با وسایل و دیوارهای اتاق، یا انتخاب فرش در آخرین مرحله طراحی! با ما همراه باشید تا چند اشتباه معمول در انتخاب فرش را مرور کنیم.

    شش اشتباه که هرگز نباید در هنگام خرید فرش انجام دهیم:

    ۱٫ انتخاب فرشی که بسیار کوچک است

    انتخاب فرش کوچک‌تر اتاق شما را کوچک‌تر نشان می‌‌دهد. دنیل اوکلی یک دیزاینر داخلی می‌گوید، شما به فرش‌ها برای ایجاد مرزبندی برای محدوده و وسایل خود نیاز دارید. در یک اتاق نشیمن فرش شما محل گفت و گو را نشان می‌‌دهد و باید آنقدر بزرگ باشد که لوازم اتاق روی فرش قرار گیرند. در اتاق خواب همواره دوست داریم که فرش را در هنگام برخواستن از تخت زیر پاهایمان حس کنیم پس بهتر است فرشی بزرگ که محدوده‌ای بیشتر از کل تخت را در بر گیرد، انتخاب کنیم.

    ۲٫ چرا از لایه‌بندی کردن استفاده نمی‌کنید؟

    کاملا واضح است که چرا مردم فرش‌های کوچک‌تری انتخاب می‌کنند. فرش کوچک‌تر برابر است با قیمت کمتر. شما می‌توانید یک فرش ارزان بزرگ انتخاب کنید! مثلا یک فرش حصیری ارزان! و سپس فرش کوچک خود را روی آن قرار دهید

    ۳٫ نپوشاندن موکت با فرش

    این دلیلی منطقی نیست که اگر کلی پول برای موکت کردن داده‌اید دیگر نیازی نیست که روی آن را با فرش نپوشانید! هرگز از پوشاندن موکت با فرش نترسید! این کار راحتی و مرزبندی خاصی را به محیط زندگی می‌افزاید.

    ۴٫ انتخاب فرش در مرحله ‌آخر

    اگر شما دکور اتاقتان را از ابتدا شروع به طراحی کرده‌‌اید، ابتدا باید فرش را انتخاب کنید. چرا که فرش بزرگترین عنصر در طراحی داخلی است و بیشترین تأثیر را در طراحی و نمای داخلی اتاق دارد. اگر قرار باشد که فرش را در مرحله آخر انتخاب کنید، ممکن است ماه‌ها به دنبال یافتن بهترین گزینه وقت صرف کنید، یا حتی ممکن است به یک چیز معمولی رضایت دهید.

    ۵٫ ترس از الگوهای رنگی

    مقداری کانتراست برای حفظ هیجان و شادابی خانه ضروری است. شما می‌توانید فرشی را انتخاب کنید که با رنگ دیوار یکی نباشد! باید بدانبد که فرش، دیوار و لوازم هم‌رنگ، یک اتاق بی‌روح و یکنواخت ایجاد می‌کند.

    ۶٫ استفاده نکردن از پدهای فرش

    یک پد فرش از سر خوردن فرش جلوگیری می‌کند و احساس آرامش بیشتری به پاهایتان می‌‌دهد، چرا که باعث می‌شود که فرش نرم‌تر به نظر برسد. استفاده از چسب‌های فرش، بی‌مورد و تخریب‌کننده است. با یک پد نمدی ارزان هم جلوی سر خوردن فرش را بگیرید و هم باعث شوید که فرش حس نرم‌تری داشته باشد، اما توجه داشته باشید که پدهای نمدی خاک بیشتری را نسبت به پدهای پلاستیکی و حصیری به خود جذب می‌کنند و نیازمند جاروکشی دوره‌ای هستند. البته فراموش نکنید که جذب خاک بیشتر یعنی وجود خاک کم‌تر در محیط خانه.

    با مطالعه مقالات قالیشویی چهلستون، مراقبت علمی از فرش، موکت و مبلمان منزل خود را آغاز  کنید تا طول عمر و زیبایی بیشتری داشته باشند.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در یوسف آباد – اشتباهات رایج در خرید فرش

    قالیشویی در یوسف آباد – بعضی اشتباهات در میان مردم تقریبا تبدیل به الگو شده‌اند! مثلا انتخاب فرش هم‌رنگ با وسایل و دیوارهای اتاق، یا انتخاب فرش در آخرین مرحله طراحی! با ما همراه باشید تا چند اشتباه معمول در انتخاب فرش را مرور کنیم. شش اشتباه که هرگز نباید […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.