قالیشویی معتبر در دزاشیب

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 166

  • شرکت قالیشویی چهلستون مدتهاست فعالیت خود را با به کارگیری متخصصین مجرب و کارآزموده به صورت کاملاً حرفه‌ای آغاز کرده است. قالیشویی چهلستون در دزاشیب، بعنوان یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های فعال در این صنعت، پاکیزگی فرش‌های نفیس منزلتان را تضمین می‌کند.

    قالیشویی در دزاشیب

    در صورتی که فرش‌ها مدت طولانی شسته نشوند، اثرات زیان‌بار گرد و غبار می‌تواند تأثیرات بسیار مخربی روی آن داشته باشد و از طول عمر آن به شدت بکاهد. بنابراین به مرور زمان می‌تواند باعث خوردگی و پوسیدگی فرش شوند. لذا برای حفظ کیفیت و سلامت و افزایش طول حیات آن باید به طور مداوم به فکر شستشو و تمیزکاری آن باشیم. چهلستون در دزاشیب ارائه دهنده طرح‌های شستشوی انواع فرش‌های ماشینی و دستباف ابریشمی و نفیس است.

    مراکز شست و شوی زیادی هستند که در تهران در حال فعالیت هستند اما انتخاب اینکه فرش‌های ارزشمندمان را برای شست و شو به کدام یک از این قالیشویی‌ها تحویل دهیم همواره یکی از دغدغه‌های صاحبین این کالاهای ارزشمند است؛ بنابراین نمی‌توان به هر جایی و به هر تبلیغی اعتماد کرد، بخصوص اینکه امروزه اعتماد نادرست به برخی مراکز و شرکت‌ها مشکلاتی را به همراه داشته است که در صفحه حوادث روزنامه‌ها به وفور دیده می‌شود.

    در زندگی امروزی و فرهنگ آپارتمان‌نشینی فضای مناسب برای شستشوی فرش به صورت دستی وجود ندارد و همچنین به دلیل مشغله‌ی فراوان مردم صرف زمان برای شستن فرش نیز از دیگر مواردی است که باعث می‌شود که نیاز به قالی شویی و خدمات آن‌ها در بین مردم افزایش یابد.

    ما با استفاده از دستگاه‌های  مدرن شستشوی اتوماتیک قالی توانسته‌ایم قسمت مهمی از  نیازهای صنعتی شستشوی فرش داخل تهران را تأمین کنیم.

    دزاشب محله‌ای است در شمال کلانشهر تهران که در شرق محله‌ی تجریش قرار گرفته و یکی از مناطق بسیار قدیمی شمیران است. گفته شده است که نام این محله، از کلمه‌ی «دزآشوب» گرفته شده است؛ همچنین نام قدیم آن «دزج سفلی» بوده است.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی معتبر در دزاشیب

    شرکت قالیشویی چهلستون مدتهاست فعالیت خود را با به کارگیری متخصصین مجرب و کارآزموده به صورت کاملاً حرفه‌ای آغاز کرده است. قالیشویی چهلستون در دزاشیب، بعنوان یکی از معتبرترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های فعال در این صنعت، پاکیزگی فرش‌های نفیس منزلتان را تضمین می‌کند. قالیشویی در دزاشیب در صورتی که فرش‌ها […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.