قالیشویی معتبر در محمودیه

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 170

  • قالیشویی چهلستون در محمودیه یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای پاک‌سازی لوازم زیر پایتان لازم بوده و پیش روی شماست. فرش‌های ایرانی معمولا خیلی گران هستند، گاهی حتی از نسلی به نسل دیگر به ارث رسیده‌اند. آن‌ها مانند فیلتر‌های هوا کار می‌کنند و گرد و غبار موجود در هوا را در خود گیر می‌اندازند. وقتی آن‌ها کثیف می‌شوند و یا صدمه می‌بینند تنها یک سرویس حرفه‌ای است که می‌تواند آنها را نجات دهد. پس هرچه زودتر باید به فکر احیای این کلای گرانبها باشید.

    قالیشویی درمحمودیه

    به همان اندازه که لباس‌ها برای پوشش بدن شما اهمیت دارند، فرش‌ها و موکت‌ها نیز برای پوشاندن و زیبایی خانه اهمیت دارند، زیرا نه تنها زیبایی و حس بهتری را به خانه می‌دهند، بلکه می‌توانند کاربرد نیز داشته باشند. اما آن‌ها هم مانند لباس شما کثیف می‌شوند یا بو می‌افتند و نیازمند تمیزکاری دوره‌ای هستند. درواقع قالی کمتر از لباستان نباید اهمیت داشته باشد.

    متخصصان ما آماده خدمات رسانی به ساکنین محمودیه هستند. رضایت مشتری برای ما اهمیت بسیاری دارد به همین دلیل همیشه بهترین‌ها را استخدام می‌کنیم. همچنین در کنار ارائه خدمات استاندارد، ارائه خدماتی باکیفیت، مطمئن و حرفه‌ای مبنای کار ما است.

    ما آماده‌ی ارائه خدمات سریع و فوری به شما هستیم تا زیبایی را دوباره به فرش یا موکت شما بازگرداند. ما تار و پود فرش را به طور کامل تمیز می‌کنیم تا عمر مفید فرش شما بهبود یابد. درواقع با پاک کردن حرفه‌ای و طبق قواعد، طول عمر این کالای نفیس افزایش پیدا می‌کند و از هزینه خرید یک فرش جدید، جلوگیری می‌شود.

    قبل از اینکه به تمیزکاری عمیق بپردازیم، ابتدا گرد و غبار سطحی را جدا کرده و سپس یک روش مناسب را برای تمیز کردن آن انتخاب می‌کنیم. کارمندان ما طبق تجربه و شناختی که از قالی دارند، بهترین روش شستشو را انتخاب و اجرا می‌کنند. اگر می‌خواهید با یک بار چشیدن طعم خدمات ما، مشتری همیشگیمان شوید، بهتر است همین الآن با ما تماس بگیرید، قالیشویی چهلستون در محمودیه یکی از بهترین گزینه‌هایی است که تجربه خواهید کرد.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی معتبر در محمودیه

    قالیشویی چهلستون در محمودیه یکی از بهترین گزینه‌هایی است که برای پاک‌سازی لوازم زیر پایتان لازم بوده و پیش روی شماست. فرش‌های ایرانی معمولا خیلی گران هستند، گاهی حتی از نسلی به نسل دیگر به ارث رسیده‌اند. آن‌ها مانند فیلتر‌های هوا کار می‌کنند و گرد و غبار موجود در هوا […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.