قالیشویی معتبر در نیاوران

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 179

  • قالیشویی چهلستون در نیاوران: در خانواده‌های ایرانی تقریبا هر سال در ایام نزدیک به عید نوروز زمان خانه‌تکانی و تمیزکاری است. عموماً تنها در این زمان است که خانواده‌ها به شست و شوی فرش، مبلمان یا موکت خانه فکر می‌کنند. فرش و موکت از بزرگترین و پهناورترین عناصر خانه به حساب می‌آیند و معمولا هزینه‌ی زیادی برای خرید آن‌ها صرف می‌شود. این عناصر، به منزل، روح و شخصیت می‌بخشند. خانه‌ای مزین به فرش ایرانی معمولا به نظر ما ایرانی‌ها خودمانی‌تر و جذاب‌تر است.

    قالیشویی در نیاوران

    معمولا فرش‌ها و موکت‌هایی که در نواحی پر رفت و آمد قرار دارند، ممکن است حتی به بیش از یک بار در سال شستشو و نظافت نیاز داشته باشند. البته این موضوع به تعداد فرزندان خردسال و حیوانات خانگی نیز بستگی دارد چرا که بدون توجه به نکات بهداشتی، بریز و بپاش می‌کنند و یا فضولاتی از خود برجای می‌گذارند که تمیز کردنشان کار چندان آسانی نیست و به احتمال زیاد، نیاز به متخصص، ضروری شود.

    نیاوران از مناطق شمال شهر و مرفه‌نشین است و در دامنه‌های جنوبی رشته‌ کوه‌های البرز قرار دارد که آب و هوای تقریباً سردی دارد. کاخ نیاوران، پارک نیاوران، فرهنگسرا و تکیه از مناطق بااهمیت این محله محسوب می‌شوند. گفته می‌شود در قدیم این محل پر از نیزار بوده است و مردم برای جمع‌آوری نی به این محل می‌رفته‌اند، سپس رفته رفته این محل به عنوان محله نی‌آور معروف شده است که در نهایت با عنوان نیاوران شناخته شده است.

    شروع ساخت و ساز کاخ نیاوران به دستور محمدرضا پهلوی در سال ۱۳۳۷ بوده است که به مدت ۹ سال به طول انجامیده است. این بنا مساحتی به اندازه ۹۰۰۰ متر مربع دارد و دارای دو طبقه و یک نیم طبقه است. در ابتدا قرار بود این کاخ برای پذیرایی از میهمانان خارجی استفاده گردد، اما بعد اتمام ساخت، به محل سکونت محمدرضا پهلوی تبدیل گردید.

    برای شستشوی فرش و موکت خود با قالیشویی معتبر چهلستون در نیاوران تماس بگیرید. کارخانه ما در نزدیکی نیاوران قرار دارد و سرویس ویژه‌ای را به ساکنین این محله اختصاص داده است. شک نکنید که با یک بار امتحان، به مشتری همیشگی ما تبدیل خواهید شد و ما را به دوستان و آشنایانتان نیز معرفی خواهید کرد.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی معتبر در نیاوران

    قالیشویی چهلستون در نیاوران: در خانواده‌های ایرانی تقریبا هر سال در ایام نزدیک به عید نوروز زمان خانه‌تکانی و تمیزکاری است. عموماً تنها در این زمان است که خانواده‌ها به شست و شوی فرش، مبلمان یا موکت خانه فکر می‌کنند. فرش و موکت از بزرگترین و پهناورترین عناصر خانه به […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.