قالیشویی معتبر در کوی نصر | مدیریت هزینه شستشوی فرش

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 173

  • با کم شدن تمایل مردم به شستشوی فرش به صورت سنتی در خانه، کارخانه‌های شستشوی صنعتی هر روز بیشتر از قبل گسترش یافته‌ند تا نیاز مشتریان را برآورده کنند. در همین راستا، قالیشویی معتبر چهلستون در کوی نصر با سال‌ها تجربه در این صنعت، عضو اتحادیه‌ی قالیشویان بوده و آماده‌ی ارائه‌ی خدمات با کیفیتی بسیار عالی به شهروندان گرامی در کلیه‌ی نقاط کرج است.

    قالیشویی در کوی نصر

    ایام خانه‌تکانی زمان مناسبی برای گردگیری و از بین بردن غبار از وسایل خانه است. مهم‌ترین چیزی که در این ایام بیش از سایر دکوراسیون خانه نیاز به شستشو و گردگیری دارد، فرش است، اما به دلیل کمبود فضای شست و شو در خانه‌ها، امکان این کار در منزل تقریباً غیر ممکن شده است. قبلاً مطلبی با عنوان معایب شستن فرش در خانه نوشتیم که می‌تواند در این مورد برایتان مفید باشد.

    مراقبت از فرش ها

    فرش‌های نفیس از جمله وسایلی هستند که نیاز به مراقبت زیادی دارند.  به همین دلیل شستشوی آن‌ها در خانه باید با دقت بسیار بالایی انجام شود تا هیچ‌گونه آسیبی اعم از پارگی و شکستگی در هنگام شستن به آن‌ها وارد نشود. علاوه بر همه‌ی این‌ها، این کار مستلزم صرف هزینه‌های زیادی است که از جمله آن می‌توان به هزینه‌های آب مصرفی و سایر هزینه‌های وابسته اشاره کرد.

    برای روشن شدن ماجرا در نظر بگیرید که تقریباً برای شست و شوی هر فرش در خانه به ۵۰۰ لیتر آب نیاز است که این میزان آب شرب می‌تواند زندگی بسیاری را در مناطق کم آب کشور نجات دهد. برای پی بردن به حجم آب مصرفی کافیست تصور کنید که در هر خانه فقط و فقط یک فرش با همین میزان آب شستشو شود. با یک ضرب ساده می‌توان به میزان حجم زیادی از آب که به راحتی به هدر می‌رود پی برد.

    قالیشویی معتبر در کوی نصر | مدیریت هزینه شستشوی فرش

    توصیه می‌کنیم برای بهبود وضعیت بحران بی‌آبی و صرفه‌جویی در مصرف آب، یک بار هم که شده دست در دست هم دهیم و به جای مصارف بی‌رویه که جز ضرر، حاصل دیگری ندارند، به فکر چاره باشیم.
    با کمی تأمل می‌توانیم برای کم کردن همه‌ی این هزینه‌ها و مصرف بهینه‌ی آب از شرکت‌های شستشو کمک بگیریم. زیرا سیستم‌های کار گذاشته‌شده در این مراکز به تصفیه‌خانه مجهز بوده که از هدر رفتن آب جلوگیری می‌کنند.
    قالیشویی چهلستون در کوی نصر با هدف صرفه‌جویی در مصرف آب و سایر هزینه‌های پرداختی، با ارائه‌ی بهترین خدمات و مدرن‌ترین تجهیزات، آماده‌ی پاسخگویی به شما هم‌وطنان عزیز کرجی می‌باشد.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی معتبر در کوی نصر | مدیریت هزینه شستشوی فرش

    با کم شدن تمایل مردم به شستشوی فرش به صورت سنتی در خانه، کارخانه‌های شستشوی صنعتی هر روز بیشتر از قبل گسترش یافته‌ند تا نیاز مشتریان را برآورده کنند. در همین راستا، قالیشویی معتبر چهلستون در کوی نصر با سال‌ها تجربه در این صنعت، عضو اتحادیه‌ی قالیشویان بوده و آماده‌ی […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.