قالیشویی معتبر چهلستون در زعفرانیه

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 164

  • قالیشویی چهلستون در زعفرانیه آماده خدمت‌رسانی به همشهریان تهرانی است. ما مناسب‌ترین قیمت را در کنار کیفیت بالای سرویس خود ارائه می‌‌دهیم. خدمات مبل شویی، موکت شویی از دیگر خدمات ویژه ‌ی ما است.

    قالیشویی در زعفرانیه

    محله زعفرانیه یکی از محله‌های شمال تهران است که جزئی از منطقه‌ی شمیرانات محسوب شده و یکی از گرانبهاترین مناطق این کلانشهر است. این محله از شمال به ارتفاعات اسدآباد، از جنوب به خیابان مقدس اردبیلی، از شرق به خیابان ملکی و از غرب به رودخانه‌ی ولنجک محدود شده است. نام این محله بجای‌مانده از دوران قاجار است. محله‌ی مذکور جمعیتی معادل ۲۴۴۲۵ نفر دارد و بخشی از منطقه ۱ تهران است.

    اگر به دنبال یک قالیشویی معتبر در زعفرانیه می‌گردید، اکنون در مکان درستی هستید. گاهی خاکی که از کوهپایه‌های البرز بلند می‌شود وارد خانه ما شده و می‌تواند فرش، موکت و مبلمان خانه را کثیف کند. با انباشته شدن گرد و خاک در خانه بعد از مدتی فرش و لوازم خانه رنگ و کیفیت اصلی خود را از دست می‌دهند. در این زمان است که استفاده از یک سرویس شست و شوی حرفه‌ای می‌تواند به نوسازی محیط منزل کمک کند.

    ما آماده سرویس‌دهی به ساکنین این محله هستیم. متخصصان باتجربه‌ی ما آماده شستشوی هرنوع فرش نفیسی تا فرش‌های معمولی هستند. در اینجا ما فقط به شستن اهمیت نمی‌دهیم بلکه ما معتقدیم شستشوی فرش نه تنها بر زیبایی خانه مؤثر است، بلکه در بهبود کیفیت هوای خانه نیز تأثیر بسیار زیادی دارد. وقتی که فرش خود را به ما می‌سپارید ابتدا یک بررسی اولیه روی آن انجام می‌دهیم و میزان رنگ دهی فرش را بررسی می‌کنیم، این مرحله برای تعیین ماده شوینده اهمیت دارد. سپس فرش را وارد مرحله شست و شو و آب‌کشی می‌کنیم و در نهایت با انجام مرحله آخر و قرار دادن فرش در سانتریفیوژهای پیشرفته آن را کاملاً خشک می‌کنیم.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی معتبر چهلستون در زعفرانیه

    قالیشویی چهلستون در زعفرانیه آماده خدمت‌رسانی به همشهریان تهرانی است. ما مناسب‌ترین قیمت را در کنار کیفیت بالای سرویس خود ارائه می‌‌دهیم. خدمات مبل شویی، موکت شویی از دیگر خدمات ویژه ‌ی ما است. قالیشویی در زعفرانیه محله زعفرانیه یکی از محله‌های شمال تهران است که جزئی از منطقه‌ی شمیرانات […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.