قالیشویی معتبر چهلستون در ولنجک

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 120

  • قالیشویی ولنجک – اگر در محدوده ولنجک نیاز به یک قالیشویی دارید، قالیشویی چهلستون آماده سرویس‌دهی به شما است. ما برای شستشوی مبلمان، فرش و موکت شما از مدرن‌ترین تجهیزات به روز استفاده می‌کنیم، تا بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. اگر شما در خانه خود از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید یا خانواده پرجمعیتی دارید، قطعاً در دوره‌های کوتاه و متوالی به شستشو و تمیزکاری فرش و موکت خود نیازمندید. این دروه‌ها می‌تواند با توجه به میزان رفت و آمد از فرش یا موکت مورد نظر متفاوت باشد.

    قالیشویی در ولنجک

    در رابطه با موکت‌ها عموما شست و شو توسط دستگاه‌های خشک شویی در محل خانه انجام می‌شود که سریع هستند و در مدت زمان بسیار کوتاهی خشک می‌شوند. در رابطه با فرش‌ها، عموما فرش ابتدا به محل کارخانه انتقال یافته و بعد از انجام عملیات شست و شو دوباره به محل صاحب خانه انتقال داده می‌شود. ما تمام مراحل شستشوی فرش و موکت را با سرعت بسیار بالایی و با بهره‌گیری از متخصصان زبده‌ی کشور انجام می‌دهیم تا هرچه سریعتر مجددا زیبایی به منزلتان بازگردد.

    ولنجک که بام تهران نیز نام دارد در منطقه شمیران تهران است و عضو بخش شمالی تهران می‌باشد و در کوهپایه‌های البرز قرار گرفته است. به دلیل هوای خوب و خنک و طبیعت زیبایش، منطقه پرطرفدار و زیبایی است، به طوری که آن را به یکی از گران‌ترین مناطق تهران تبدیل کرده‌ است. این محله در نزدیکی ارتفاعات توچال قرار دارد، که منطقه‌ای برای انجام تفریحات زمستانی است که دارای تله کابین مخصوص برای بردن مسافرین به نوک قله است. شب‌ها عموما مردم به سمت مناطق مرتفع قدم می‌زنند، که رستوران‌ها و کافه‌های زیادی در این مسیر قرار دارند که دید خوبی از بالا نسبت به شهر را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

    با توجه به نزدیکی ما به این منطقه، تمام نقاط این منطقه‌ی زیبا تحت پوشش خدمات ما قرار گرفته است. شما از طریق منوی رزرو آنلاین نیز می‌توانید خدمات دلخواه خود را در روز و زمان دلخواه خود رزرو کنید.

     

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی معتبر چهلستون در ولنجک

    قالیشویی ولنجک – اگر در محدوده ولنجک نیاز به یک قالیشویی دارید، قالیشویی چهلستون آماده سرویس‌دهی به شما است. ما برای شستشوی مبلمان، فرش و موکت شما از مدرن‌ترین تجهیزات به روز استفاده می‌کنیم، تا بتوانیم بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم. اگر شما در خانه خود از حیوانات […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.