قالیشویی معتبر چهلستون در پاسداران

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 165

  • استفاد از سرویس‌های قالیشویی چهلستون در پاسداران مزیت‌هایی دارد که در این مطلب قصد پرداختن به آن‌ها را داریم. خیابان پاسداران که پیش از انقلاب، «سلطنت آباد» نام داشت، در مرز مناطق سه و چهار تهران واقع شده است. اقدسیه، نیاوران، فرمانیه و دروس، برخی از محله‌های پاسداران محسوب می‌شوند. اگر به دنبال یک قالی شویی مناسب و خوب در این منطقه و محله‌های مذکور هستید، ادامه این مطلب را بخوانید.

    چرا باید از قالیشویی‌ها کمک بگیریم؟

    برای اینکه بتوانید احساس  راحتی خود را با فرش و موکت خود حفظ کنید باید آن‌ها را همیشه و در نوبت‌ها و فواصل منظم و مناسبی تمیز و پاکیزه کنید. راه‌های زیادی وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توان نیاز به شستشوی فرش را کم‌تر کرد که بیشتر شامل نگهداری مناسب و جاروکشی مداوم است.

    تمامی فرش‌ها و موکت‌ها مانند هم نیستند و دارای تار و پود یکسانی نیستند. درست مثل لباس‌های ما که هرکدام نیازمند روش شست و شوی بخصوصی هستند. بعضی از فرش‌ها و موکت‌ها بنابر جنس آن‌ها نیازمند مواد شوینده متفاوتی هستند. این‎ها در تجربه یک فرد معمولی نیست که بداند که بعضی از لکه‌ها را چطور تمیز کند یا از چه ماده شوینده‌ای استفاده کند!

    قالیشویی درپاسداران توسط قالیشویی چهلستون ارائه می شود.

    همچنین عموما اگر خودتان اقدام به شست و شوی قالی خود کنید، خیلی زود متوجه می‌شوید که نه تنها زمان زیادی را سپری کرده‌اید، بلکه حتی بازدهی کار شما به اندازه تجهیزات پیشرفته امروزی نبوده است. جدا از این موارد شما هرگز نمی‌توانید باکتری‌ها و قارچ‌های موجود در تار و پود فرش منزل را تمیز کنید، چرا که برای تمیز کردن کامل این موجودات ذره‌بینی نیازمند تجهیزات پیشرفته هستید.

    ما افتخار داریم که با بکارگیری کارکنان متخصص فرش می‌توانیم بهترین شست و شوی فرش را برای شما فراهم کنیم، معتقد هستیم که نیروی انسانی متخصص به معنای سرمایه است. نزدیکی ما به منطقه پاسداران این کمک را به ما می‌کند تا بتوانیم در خدمت ساکنین این منطقه باشیم، در صورتی که در پاسداران زندگی می‌کنید با امور مشتریان ما تماس گرفته و مشکل خود را در میان بگذارید تا ما در سریع‌ترین زمان ممکن، کارکنان خود را به محل ارسال کنیم و برای پاکیزه کردن فرش و قالی‌تان تلاش کنیم.

    در صورتی که به دنبال قالیشویی در پاسداران هستید با قالیشویی چهلستون تماس بگیرید

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی معتبر چهلستون در پاسداران

    استفاد از سرویس‌های قالیشویی چهلستون در پاسداران مزیت‌هایی دارد که در این مطلب قصد پرداختن به آن‌ها را داریم. خیابان پاسداران که پیش از انقلاب، «سلطنت آباد» نام داشت، در مرز مناطق سه و چهار تهران واقع شده است. اقدسیه، نیاوران، فرمانیه و دروس، برخی از محله‌های پاسداران محسوب می‌شوند. […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.