قالیشویی چهلستون در ازگل

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 127

  • قالیشویی در ازگل – برای دریافت خدمات قالیشویی در مناطق شمالی تهران و دریافت خدمات قالیشویی در شمال تهران و منطقه ۱ و منطقه ۲ می‌توانید از خدمات قالیشویی چهلستون بهره‌مند شوید. قالیشویی چهلستون با تاسیس شعبه‌های خود در این مناطق توانسته است که بتواند خدمات نوین خود را به ساکنین اسن مناطق ارائه دهد.

    قالیشویی در منطقه ۲ و قالیشویی در منطقه ۱

    برای دریافت خدمات قالیشویی می‌توانید با امور مشترکین ما در قالیشویی چهلستون تماس گرفته و درخواست خود را مطرح نمایید ما در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شده و درخواست شما را اجابت می‌کنیم.

    قالیشویی در ازگل

    قالیشویی چهلستون: ازگل یکی از مناطق شمال شرق شهر تهران بوده که جزئی از منطقه ۱ تهران محسوب می‌شود و یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران است که موقعیت جغرافیایی خاصی دارد و از هر سمت به بزرگراه‌ها محدود شده است. حدوداً در ۷ کیلومتری سمت غرب این محله، تجریش قرار گرفته است. در شمال آن توچال،در جنوب لویزان، در غرب دارآباد و  در شرق آن نوبنیاد واقع شده است. میدان ازگل از مشهورترین نقاط آنجا است. برخی از نویسندگان، وجود درختان بسیار گل در این منطقه را علت نامگذاری آن دانسته‌اند. جمعیت این محدوده حدود ۳۸۵۲۲۱ نفر و مساحت آن ۵۳۹۷۷۱۳ مترمربع تخمین زده شده است.

    در صورتی که به سرویس شست و شوی فرش و موکت نیاز دارید و در محدوده ازگل زندگی می‌کنید همین الآن با قالیشویی چهلستون تماس بگیرید. ما در کوتاه‌ترین زمان کارشناسان خود را به محل ارسال می‌کنیم و بهترین گزینه ممکن را پیش روی شما قرار می‌دهیم. ما سرویس شستشوی لوازم در محل را نیز به عهده میگیریم که با استفاده از لوازم شست و شوی بخار و آب داغ با استفاده از تجهیزات پیشرفته نظیر HWE صورت می‌گیرد. ما با مدرن‌ترین دستگاه‌ها و حرفه‌ای‌ترین کارکنان، خدمات در شأن شما و فرش و قالی‌تان به شما عرضه می‌کنیم. کافی است یک بار از خدمات ما استفاده کنید!

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی چهلستون در ازگل

    قالیشویی در ازگل – برای دریافت خدمات قالیشویی در مناطق شمالی تهران و دریافت خدمات قالیشویی در شمال تهران و منطقه ۱ و منطقه ۲ می‌توانید از خدمات قالیشویی چهلستون بهره‌مند شوید. قالیشویی چهلستون با تاسیس شعبه‌های خود در این مناطق توانسته است که بتواند خدمات نوین خود را به […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.