قالیشویی چهلستون در اقدسیه

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 183

  • قالیشویی چهلستون در اقدسیه: اقدسیه یکی از محله‌های شمال شرقی تهران واقع در منطقه ۱ شهرداری تهران است. این محله در شمال شرق تهران و منطقه شمیران واقع شده است. از خیابان‌های مهم اقدسیه می‌توان به خیابان موحد دانش، خيابان اميربهادر، خيابان فيروزبخش، خيابان سپند و خیابان قاسمی اشاره کرد. نام قدیمی اقدسیه، حصار ملا بود. زمین‌های اقدسیه توسط ناصرالدین شاه به باغ تبدیل شدند و در آنجا کاخی برای یکی از همسرانش به نام امینه اقدس ساخته شد و وجه تسمیه این منطقه نیز همین است.

    قالیشویی در اقدسیه

    تاریخچه اقدسیه به زمان ناصرالدین شاه بر می‌گردد، که به علت بخشش آن به همسر ناصرالدین شاه به نام امینه اقدس که ملقب به اقدس الدوله بود، به نام اقدسیه معروف شد. در زمان پهلوی کشاورزی در این منطقه رونق فراوان داشت سپس با حضور اشراف در اقدسیه ساخت و ساز در این محل رونق گرفت و اراضی بزرگ به مناطق کوچک مسکونی تفکیک شدند. اکنون دیگر اثری از این مناطق کشاورزی در اقدسیه دیده نمی‌شود.

    امروزه شستن فرش و موکت بدون کمک سرویس‌های شست و شو ممکن نیست. کثیفی و آلودگی موجود در هوا در تار و پود قالی نفوذ کرده و تنها راه بیرون کشیدن آن استفاده از سرویس‌های مدرن و پیشرفته امروزی است.

    تمیزکاری خرابکاری حیوانات خانگی در اقدسیه

    اگر در خانه حیوان خانگی نگهداری می‌کنید، بهتر از هرکسی درک می‌کنید که شست و شوی قالی و مبلمان خانه چه اهمیتی دارد. مو و ادرار حیوانات خانگی خیلی زود می‌تواند باعث بد بو شدن محل زندگی شما شده و باعث ایجاد بیماری‌هایی مانند آسم و آلرژی شود.

    در صورتی که در محدوده اقدسیه زندگی می‌کنید، قالیشویی چهلستون نزدیک به این منطقه واقع شده و در این منطقه به مشتریان خود خدمات حمل، شست و شوی فرش و موکت را ارائه می‌دهد و در خدمت شماست. ما با ارائه مدرن‌ترین روش‌ها،  شستشوی فرش و موکت شما را بر عهده می‌گیریم.  همچنین  در این کارخانه، خدمات شست و شوی مبلمان و تخت نیز ارائه می‌گردد.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی چهلستون در اقدسیه

    قالیشویی چهلستون در اقدسیه: اقدسیه یکی از محله‌های شمال شرقی تهران واقع در منطقه ۱ شهرداری تهران است. این محله در شمال شرق تهران و منطقه شمیران واقع شده است. از خیابان‌های مهم اقدسیه می‌توان به خیابان موحد دانش، خيابان اميربهادر، خيابان فيروزبخش، خيابان سپند و خیابان قاسمی اشاره کرد. […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.