مایت فرش چیست و چرا به وجود می‌آیند؟

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 171

  • مایت فرش چیست و چرا به وجود می‌آیند؟ چرا فرش و موکت کثیف می‌تواند باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی شوند؟ اینها سوال‌هایی هستند که ما در قالیشویی چهلستون در این مطلب میخواهیم به آنها پاسخ دهیم.

    علت بوجود آمدن مایت فرش چیست؟

    مایتها حشرات بسیار ریزی از دسته کنه‌ها هستند این حشرات معمولا در مناطقی که شرایط مناسب باشد شروع به رشد و نمو می‌کنند. معمولا منبع تغذیه این حضرات پوست مرده انسان است به همین دلیل است که به طور قطع در رخت و خواب و پتوی خانه باید تعدادی مایت در حال زندگی باشند – برای مطالعه بیشتر می‌توانید از مطلب از بین بردن حشرات فرش دیدن فرمایید.

    در مورد فرش‌ها نیز اگر نظافت به درستی رعایت نشود مایتها در فرشها هم گسترش پیدا می کنند. این موجودات ذره بینی خیلی زود شروع به پوست اندازی می‌کنند. این پوست به راحتی به دلیل وزن سبک آن می‌تواند در اثر عبور و مرور بر روی فرش وارد هوای اتاقق شود.

    پیشنهاد مطالعه: فرش تمیز هوای تاز می‌آورد

    وقتی هوای اتاق شما به پوست مایتها آلوده باشد شما این پوست‌ها را تنفس می کنید و در اثر تنفس پوست مایت ممکن است دچار بیماری‌های تنفسی شوید. هچنین در اثر نشستن این پوستها بر روی بدن شما ممکن است که دچار حساسیتهای پوستی نیز بشوید. خارش، تاول و زخمهای پوستی می‌توانند از این طریق به سراغ پوست شما بیایند.

    از بین بردن مایتها

    برای از بین بردن این نوع مشکلات همیشه باید در نظر داشته که فرش و موکت باید به طور مرتب تمیز و پاکیزه شوند. تا از ورود عوامل بیماری زا به بدن خود جلوگیری کنید. قالیشویی چهلستون با چندین سال تجربه در زمینه شستشوی قالی آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز خود است. امیدواریم که با انتخاب قالیشویی چهلستون ما را مفتخر سازید.

    قالیشویی چهلستون در تهران آماده خدمات رسانی به مشتریان خود است. در صورتی که به قالیشویی معتبر و ارزان نیاز دارید با ما تماس حاصل کنید.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    مایت فرش چیست و چرا به وجود می‌آیند؟

    مایت فرش چیست و چرا به وجود می‌آیند؟ چرا فرش و موکت کثیف می‌تواند باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی شوند؟ اینها سوال‌هایی هستند که ما در قالیشویی چهلستون در این مطلب میخواهیم به آنها پاسخ دهیم. علت بوجود آمدن مایت فرش چیست؟ مایتها حشرات بسیار ریزی از دسته کنه‌ها هستند این […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.