چطور لاک ناخن را از روی قالی را پاک کنیم

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 151

  • پاک کردن لاک ناخن از روی قالی به روشهایی مختلفی امکان پذیر است،  یکی از این روش‌ها استفاده استون است. در این مقاله همراه باشید.

    شستشوی فرش ها معمولاً باید هر ۱۲ تا ۱۸ ماه یک بار انجام شود. شست و شوی بیش از حد می‌تواند منجر به آسیب به تار و پود فرش شده و تار و پود آن را از هم گسیخته کند، در نتیجه عمر مفید آن کاهش یافته و دیر یا زود دچار پارگی و در رفتگی می‌شود. بنابراین برای از بین بردن انواع لکه‌ها از روی فرش، باید با روش‌های مناسبِ این عملیات آشنایی داشته باشید.

    تمیز کردن لکه لاک ناخن

    لازم به ذکر است که پیش از این، بهترین روش پاک کردن لکه ماست روی فرش را به شما عزیزان آموزش دادیم. کثیف شدن و ظهور انواع لکه‌ها روی فرش یکی از تجارب تلخی است که تقریباً همه ما با آن سر و کار داشته‌ایم. در این مقاله قصد داریم روش های بر طرف نمودن لکه های ایجاد شده با لاک ناخن را بررسی کرده و شما را با مزایا و معایب این روش ها آشنا کنیم.

    پاک کردن لاک ناخندر بعضی از مواقع تمیز کردن لاک کار آسانی نیست و نیاز به تجربه و تخصص بالایی دارد. به عنوان مثال لکه‌های چسبنده‌ای مانند لکه‌های لاک ناخن و آدامس، به سادگی و با یک بار دستمال کشیدن برطرف نمی‌شوند و برای پاک کردن اثرشان باید از مواد مناسب استفاده شود.

    پاک کردن لاک ناخن

      • بطور مثال اگر روی قالی سفید یا روشنی، لکه‌ای از جنس لاک ناخن ایجاد شده، می‌توانید از ماده‌ای به جز استون استفاده کنید.
      • اگر فرش تیره است، می‌توانید از مقدار کمی اسپری مو استفاده کنید.
      • همچنین الکل طبی نیز می‌تواند یک راهکار خوب برای برطرف نمودن این مشکل باشد.
      • روند پاک کردن با این مواد باید به سرعت و با صبر زیاد انجام شود و تا زمان برطرف شدن کامل لکه باید ادامه پیدا کند، زیرا ممکن است لکه از روی قالی به لایه‌های زیرین آن نفوذ کند و پس از مدتی سبب ایجاد چسبیدگی در تار و پود یک نقطه و یا تغییر رنگ آن ناحیه شود.توجه داشته باشید که پاک کردن لاکهای لکه‌های رنگی کار بسیار دشواری بوده که بهتر است توسط افراد مجرب انجام گیرد، زیرا این افراد با مواد مختلف ایجاد کننده لکه آشنایی دارند و نحوه برطرف کردن اثر آن‌ها را نیز بسیار خوب می‌دانند. به همین جهت در صورت ایجاد چنین لکه‌ای بر روی فرش بهتر است آن را به بهترین قالیشویی بسپرید.

        قالیشویی چهلستون آماده‌ی ارائه انواع خدمات مربوط به لکه برداری، ترمیم و شستن فرشهای منازلتان است. جهت ارائه خدمات، کافیست با ما از طریق صفحه تماس با ما و یا دکمه موجود در سمت راست پایین صفحه نمایش ارتباط برقرار کنید. در صورتی که برای تمیز کردن لاک ناخن نیاز به کمک داری، حتما با قالیشویی چهلستون تماس بگیرید.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    چطور لاک ناخن را از روی قالی را پاک کنیم

    پاک کردن لاک ناخن از روی قالی به روشهایی مختلفی امکان پذیر است،  یکی از این روش‌ها استفاده استون است. در این مقاله همراه باشید. شستشوی فرش ها معمولاً باید هر ۱۲ تا ۱۸ ماه یک بار انجام شود. شست و شوی بیش از حد می‌تواند منجر به آسیب به […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.