قالیشویی در صادقیه – جلوگیری از افزایش مصرف آب و صرفه جویی در آن

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 128

  • شرکت قالیشویی چهلستون یکی از ارائه دهندگان قالیشویی در صادقیه می باشد.

    در صورت نیاز به قالیشویی در صادقیه کافی است که با قالیشویی چهلستون در صادقیه تماس بگیرید.

    قالیشویی در صادقیه

    یکی از مهم ترین مشکلاتی که در سالهای اخیر با آن مواجه بوده ایم مسئله کمبود آب است که منجر به بحران بی آبی در کشور شده است. مسئله ای که روز به روز بر شدت آن نیز افزوده شده و ممکن است در سالهای آینده به یک مشکل بزرگتر مبدل شود. با توجه به اینکه مصرف آب در ایام خانه تکانی ۱٫۵ برابر می شود می توان شستشوی بعضی از وسایل خانه از جمله فرش ها، موکت ها و مبلمان را به قالیشویی های مجاز سپرد.

    مشکل کمبود آب و کمبود بارش ها

    در سال های اخیر با کمبود بارشها و افزایش جمعیت، مسئله بحران آب بیشتر نمود کرده و به علت گرمای هوا، برداشت آب از سد ها و سفره های آب زیر زمینی به شدت افزایش یافته است، بطوریکه این برداشت بی رویه تأثیر بدی در بسیاری از نقاط کشور داشته است. به عنوان مثال می توان به خشک شدن بعضی از سدها پیش از شروع فصل گرم سال، فرونشست زمین و سست شدن خاک اشاره کرد. همه اینها به دلیل برنامه ریزی نا درست و عدم مدیریت مصرف آب رخ داده اند. مدیریتی که هر یک از ما در رخ دادن و عواقب آن شریکیم!

    نکته دیگری که نیاز به قدری تأمل دارد ایام خانه تکانی است. اسفند ماه هر سال یکی از پر مصرف ترین ماه های سال است که در آن افزایش شدید مصرف آب رخ می دهد به گونه ای که در بعضی استان ها حتی با افزایش ۱٫۵ برابری مصرف آب مواجه ایم. این مقدار آب معادل با مصرف آب هر استان در ماه های گرم سال است! افزایش سرانه مصرف آب نیز در بعضی مواقع به بیش از ۲۷۰ لیتر در روز می رسد که از میانگین سرانه مصرف جهانی بسیار بالاتر است.

    مشکل شستشوی انواع فرش و موکت در منزل

    یکی از دلایلی که سبب می شود تا این اتفاق بیفتد، شستشوی انواع فرش، موکت و مبلمان در منزل است. میزان مصرف آب برای شستشوی هر کدام از این وسایل بسیار بالاست اما هنوز هم عده ای در منزل این کار را انجام می دهند. توصیه می شود برای صرفه جویی در مصرف آب و کاهش سرانه مصرفی، شستشوی اینگونه وسایل در مراکز تخصصی مانند قالیشویی ها انجام شود تا آب کمتری مصرف شود. پس بهتر است برای مدیریت مصرف آب با یک قالیشویی معتبر و حرفه ای تماس بگیرید.

    اگر شما هم به محیط زیست و آینده خود اهمیت می دهید، پیشنهاد ما به شما برای شستشوی فرش ها، موکت ها و مبلمان منزلتان، قالیشویی چهلستون در صادقیه است تا علاوه بر رسیدن به پاکیزگی، با صرفه جویی در مصرف آب گامی هر چند کوچک در جهت حفظ منابع آبی کشور برداشته باشیم.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در صادقیه – جلوگیری از افزایش مصرف آب و صرفه جویی در آن

    شرکت قالیشویی چهلستون یکی از ارائه دهندگان قالیشویی در صادقیه می باشد. در صورت نیاز به قالیشویی در صادقیه کافی است که با قالیشویی چهلستون در صادقیه تماس بگیرید. قالیشویی در صادقیه یکی از مهم ترین مشکلاتی که در سالهای اخیر با آن مواجه بوده ایم مسئله کمبود آب است […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.