قالیشویی در اطراف نیروهوایی – پاک کردن لکه روغن از روی فرش

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 236

  • قالیشویی چهلستون در نیروهوایی

    برای دریافت خدمات قالیشویی در منطقه ۱۳ تهران می‌تواند از خدمات متنوع قالیشویی چهلستون در اطرف نیروهوایی تهران بهره ببری. قالیشویی چهلستون دارای خدمات گسترده‌ای از قبیل قالیشویی مبل‌شویی و موکت شویی و…. است. در صورت نیاز به قالیشویی با تکنولوژی مدرن و جدید می‌توانید از خدمات قالیشویی چهلستون بهره ببید.

    قالیشویی در منطقه ۱۳ تهران

    منطقه نیروهوایی در منطقه ۱۳ تهران واقع شده است و با مناطقی مانند دهقان، نظام آباد، پیروزی و صد دستگاه همجوار است. در صورتی که در یکی از این مناطق زندگی می‌کنید و به خدمات قالیشویی درمنطقه ۱۳ نیاز دارید می‌توانید از قالیشویی چهلستون کمک بگیرید.

    لکه‌های روغن بر روی فرش یا موکت سرسخت‌ترین لکه‌هایی هستند که در امور روزمره با آن سروکار داریم. ریخته شدن این مایع روی کف آشپزخانه به اندازه کافی کلافه‌کننده است، چه رسد به این که بر روی قالی یا موکت ریخته شده و در آن نفوذ کند. خوشبختانه این نوع لکه، دائمی نیست و می‌توان با چند تکنیک ساده آن را پاک کرد. از روش‌هایی که در این مقاله به شما معرفی می‌کنیم برای پاک کردن لکه روغن از روی فرش استفاده کنید تا بتوانید قالی یا موکت خود را تمیز کنید.

    نحوه پاک کردن لکه از روی فرش

      • همواره در هر نوع لکه‌ای بهترین کار این است که در همان ابتدای کثیف شدن، شروع به کار کنید، اما اگر با یک لکه قدیمی از روغن سروکار دارید، باید ابتدا آن را تازه کنید!
      • برای این کار می‌توانید از چند قطره از روغن گیاهی برای حل کردن روغن در آن استفاده کنید. یعنی بر روی لکه مقداری روغن گیاهی بریزید و اجازه دهید حدود نیم ساعت از آن سپری شود.
      • حال که لکه تازه شده با استفاده از جاذب‌های چربی، تمام روغن قابل جذب را از فرش یا موکت خارج کنید. برای این کار می‌توانید از حوله تمیز یا روزنامه استفاده کنید.
      • مواظب باشید که جوهر روزنامه باعث رنگی شدن فرش یا موکت شما نگردد.
      • زمانی که میزان زیادی را جذب کردید، می‌توانید از پودر بچه استفاده کنید؛ پودر بچه جاذب روغن و رطوبت است.
      • این پودر را با استفاده از پارچه یا بُرس نرم در محل مالش دهید به طوری که پودر به تار و پود فرش نفوذ کند، سپس اجازه دهید که پودر به مدت نیم ساعت در محل بماند و سپس آن را با جاروبرقی جارو کنید.
      • اکنون می توانید از مایع ظرفشویی یا شامپو فرش برای تمیز کردن محل استفاده کنید و لکه را به طور کامل از بین ببرید.
      • این کار را تا زمانی ادامه دهید که اثری از لکه باقی نماند. شما حتی می‌توانید از الکل نیز برای تمیزکاری این لکه استفاده کنید.
        اگر در شتسشوی فرش و موکت و تمیزکاری آن به کمک نیاز دارید با تماس با قالیشویی چهلستون در نیروهوایی همه امور شست و شو را به ما سپرده و با خیالی آسوده به امور روزمره خود رسیدگی کنید؛ کارکنان خبره‌ی ما آماده‌ی ارائه خدمات باکیفیت به شما هستند.
    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در اطراف نیروهوایی – پاک کردن لکه روغن از روی فرش

    قالیشویی چهلستون در نیروهوایی برای دریافت خدمات قالیشویی در منطقه ۱۳ تهران می‌تواند از خدمات متنوع قالیشویی چهلستون در اطرف نیروهوایی تهران بهره ببری. قالیشویی چهلستون دارای خدمات گسترده‌ای از قبیل قالیشویی مبل‌شویی و موکت شویی و…. است. در صورت نیاز به قالیشویی با تکنولوژی مدرن و جدید می‌توانید از […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.