کارخانه قالیشویی در کامرانیه | بهترین قالیشویی شمال تهران

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 148

  • یکی از بهترین قالی شویی‌ های شمال شهر تهران کارخانه قالیشویی چهلستون در کامرانیه است. ما ابتدا با بررسی فرش یا موکت شما بهترین روش را برای شستشوی آن برمی‌گزینیم. آرمان ما این است که با استفاده از متدهای روز بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم.

    قالیشویی در کامرانیه

    ما در قالیشویی چهلستون در کامرانیه اعتقاد داریم که هر فرش نیازمند توجه بخصوص و ویژه است و باید طبق اصول خاصی تمیز و شسته شود. آرمان ما ارائه‌ی یک سرویس سریع و بهداشتی به ساکنین کامرانیه است؛ به همین دلیل ما سرویس حمل و نقل مخصوصی را برای ساکنین این محله در نظر گرفته‌ایم.

    الهیه یکی از مناطق مرفه نشین تهران به حساب می‌آید که دارای دو محله‌ی کامرانیه جنوبی و کامرانیه شمالی است. کامرانیه شمالی در شمال بلوار اندرزگو و کامرانیه جنوبی در جنوب این بلوار قرار دارد. این محله باغی متعلق به یکی از پسرهای ناصرالدین شاه به نام کامران میرزا بوده است و در منطقه یک شهرداری تهران واقع شده است. سفارت کشورهای ایرلند و لیبی در این محله قرار گرفته است.

    پیشنهاد مطالعه: قالیشویی آنلاین

    اگر از آخرین باری که فرش یا موکت خود را شستشو کرده‌اید بیشتر از یک سال است که گذشته است، بهتر است همین الآن با ما تماس بگیرید، زیرا الآن به احتمال فراوان فرش یا موکت شما از کثیفی، قارج‌ها و موارد بیماری‌زا اشباع شده است. با توجه به این موضوع، بهتر است ابتدا فرش یا موکت‌هایی را برای شستشو انتخاب کنید که بیشترین رفت و آمد روی آن‌ها انجام می‌شود.

    طبق پژوهش‌های سازمان بهداشت آمریکا بیش از ۹۰ درصد گرد و خاکی که از بیرون به خانه می‌آوریم وارد فرش یا موکت شده و آنجا گیر می‌افتند و عامل بسیاری از بیماری‌های گوارشی و تنفسی هستند. شما همچنبن می‌توانید با تکمیل کردن فرم رزرو آنلاین، سفارش خود را از قبل ثبت کنید.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    کارخانه قالیشویی در کامرانیه | بهترین قالیشویی شمال تهران

    یکی از بهترین قالی شویی‌ های شمال شهر تهران کارخانه قالیشویی چهلستون در کامرانیه است. ما ابتدا با بررسی فرش یا موکت شما بهترین روش را برای شستشوی آن برمی‌گزینیم. آرمان ما این است که با استفاده از متدهای روز بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. قالیشویی در […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.