قالیشویی در محدوده غرب تهران

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 176

  • آیا شما در محدوده غرب تهران به دنبال بهترین قالیشویی می‌گردید؟

    اگر در منطقه غرب تهران به دنبال بهترین سرویس شست و شوی فرش و موکت با استفاده از ابزار حرفه‌ای و مدرن هستید، بهتر است قالیشویی چهلستون را انتخاب کنید. ما تمامی لوازم قابل شستن خانه نظیر مبل، تخت، فرش و موکت را با استفاده از بهترین ابزار ممکن تمیز و پاکیزه می‌کنیم. تمیز کردن فرش و موکت کار آسانی نیست، نکات خیلی زیادی است که باید به آن‌ها توجه کنید. جنس فرش، نوع کثیفی، علت آلودگی و وسعت آن همگی در تعیین نوع و روش مورد استفاده در شستن فرش و موکت مؤثر هستند. اجازه دهید متخصصان ما در این مرکز در اسرع زمان به محل آمده و ضمن بررسی دقیق و حرفه‌ای، بهترین سرویس را به شما پیشنهاد دهند.

    مناطق غرب تهران شامل پونک، ستارخان، جنت آباد، حصارک و …. است. از نظر مناطق شهرداری مناطق ۲، ۹، ۵ و ۲۲ در غرب تهران قرار گرفته‌اند. در صورت نیاز به قالیشویی در این مناطق با قالیشویی شادسر تماس بگیرید.

    آیا می‌خواهید نزدیک‌ترین متخصصین شستشوی فرش و موکت به محل زندگی خود را به خدمت بگیرید؟

     در شهر‌های نظیر تهران، مسأله آلودگی و گرد و غبار تنها یک مشکل برای بیرون خانه شما نیست، این آلودگی به داخل نیز راه پیدا می‌کند. ما سرویس و خدماتی را برای حفظ پاکیزگی مبلمان، موکت و فرش فراهم می‌کنیم که شما در این کلان‌شهر به آن نیاز دارید. کارکنان ما در تمیز کردن تمامی لوازم خانه تجربه و تخصص کافی را بدست آورده‌اند و بهترین روش را برای شست و شو پس از بررسی همه جانبه ارائه می‌دهند.

    فرش و موکت خانه شما به راحتی می‌تواند محلی برای رشد و زندگی باکتری‌ها و بقیه میکروارگانیزم‌ها باشد. زیرا که فرش و موکت‌های مدرن امروزی عموما از پشم ساخته می‌شوند، بنابراین تمیز کردن و خارج کردن تمامی گرد و غبار و کثیفی موجود در تارو پود آنها تنها با استفاده از جاروبرقی خانگی ممکن نیست. لذا این امکان برای پیشرفت لکه‌ها فراهم شده و درنتیجه‌ی  آن، احتمال رشد میکروب‌ها و باکتری‌ها نیز فراهم می‌گردد.

    اگر در غرب تهران زندگی می‌کنید و به دنبال یک سرویس قالیشویی معتبر هستید، همین حالا با چهلستون تماس بگیرید. متخصصان ما در کوتاه‌ترین زمان در محل دلخواه شما حاضر شده و خدمات مورد نیاز شما را فراهم می‌کنند.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در محدوده غرب تهران

    آیا شما در محدوده غرب تهران به دنبال بهترین قالیشویی می‌گردید؟ اگر در منطقه غرب تهران به دنبال بهترین سرویس شست و شوی فرش و موکت با استفاده از ابزار حرفه‌ای و مدرن هستید، بهتر است قالیشویی چهلستون را انتخاب کنید. ما تمامی لوازم قابل شستن خانه نظیر مبل، تخت، […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.