قالیشویی در ستارخان – مبلشویی و موکتشویی در منزل

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 174

  • آیا می‌دانید که بیش از ۸۰ درصد گرد و خاکی که به خانه می‌آید در نهایت به لوازم و مبلمان می‌رسد؟ آیا می‌دانید قالیشویی‌ها سرویس شست و شوی مبلمان در محل را نیز فراهم می‌کنند؟

    شستشوی مبلمان خانه

    شست و شوی لوازم خانه نظیر مبلمان، کاناپه و تخت یکی از سخت‌ترین بخش‌های هر خانه‌تکانی به حساب می‌آید. فارغ از این‌که شما در خانه خود کودک یا حیوان خانگی داشته باشید، یا اینکه مهمانی‌های متعددی را ترتیب می‌دهید، می‌دانید که لوازم شما از خاک، غبار، گرده و باقیمانده غذا در امان نیست. در خانه‌هایی که موکت شده‌اند تقریباً ۸۰ درصد از غبار و آلودگی‌ای که از بیرون به خانه می‌آید در نهایت در لوازم خانه جا خوش می‌کند. اما ما برای شما راه حلی داریم.

    اجازه دهید که قالیشویی چهل ستون سرویس شست و شوی مبلمان را به شما ارائه دهد. ما بهترین کارکنانمان را برای تمیز و تازه کردن مبلمان شما به محل ارسال می‌کنیم تا زندگی دوباره‌ای را به اتاق نشیمنتان بیاورند. زمانی که پروسه شست و شو تمام شود، لوازم به سرعت شروع به خشک شدن می‌کنند و آماده استفاده توسط اعضای خانواده می‌شوند. سرویس شست و شوی مبلمان که ما فراهم می‌کنیم به قدری قوی است که عمیق‌ترین آلودگی‌ها را بیرون کشیده و به قدری حرفه‌ای است که خسارتی را به لوازم شما وارد نمی‌کند.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در ستارخان – مبلشویی و موکتشویی در منزل

    آیا می‌دانید که بیش از ۸۰ درصد گرد و خاکی که به خانه می‌آید در نهایت به لوازم و مبلمان می‌رسد؟ آیا می‌دانید قالیشویی‌ها سرویس شست و شوی مبلمان در محل را نیز فراهم می‌کنند؟ شستشوی مبلمان خانه شست و شوی لوازم خانه نظیر مبلمان، کاناپه و تخت یکی از […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.