قالیشویی فرش دستباف

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 183

  • تلفن مرکزی قالیشویی چهلستون 02144405070

    قالیشویی چهلستون: شستشوی فرش و موکت دغدغه‌ی بزرگ خانم‌های خانه‌دار در خانه تکانی عید است به همین دلیل در این روزها که بازار خانه‌تکانی داغ است نکته‌هایی را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم که برای شستن فرش و شامپو فرش کشیدن مهم و مفید هستند.

    برای شست و شوی فرش‌ها روش‌های متعددی وجود دارد. بهترین روش این است که آن‌ها را به شرکت‌های معتبر قالیشویی بسپارید و با خیال راحت به بقیه کارهای خود برسید.

    [clear] [space height=”10″] [columns background=”none” ] [column_item col=”10″]

    اگر فرشهایی دستباف با بافت ابریشمی دارید و وقت کافی هم در اختیار دارید، حتما برای شست و شوی آن‌ها به شرکت‌های معتبر تخصصی مراجعه کنید و مطمئن باشید آن‌ها این کار را بهتر از هرجای دیگری انجام می‌دهند و فرش شما دچار آسیب نمی‌شود. ما تضمین می‌کنیم که تمام این ویژگی‌ها را داریم و عالی‌ترین خدمات را با مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه می‌دهیم. پس از یک بار امتحان، مشتری دائمی ما خواهید شد.

    [/column_item][/columns]

     

    دستگاه های تمام اتوماتیک قالیشویی چهلستون جهت شستشوی با کیفیت

    [space height=”10″]

    [tabs style=”red”] [tab_item title=’دستگاه اتوماتیک’]

    دستگا‌های مکانیزه و تمام اتوماتیک قابلیت خشکشویی فرش، قالی، موکت و مبلمان را با استفاده از بهترین مواد شوینده با زمان واکنش سریع و فوم خشک را داراست

    [/tab_item] [tab_item title=’قدرت مکش’]

     

    دستگاه‌ها با دارا بودن قدرت مکش بسیار بالا، کمترین رطوبت ممکن را پس از شستشو در فرش یا مبل باقی می‌گذارد.

    [/tab_item] [tab_item title=’عدم آسیب‌رسانی’]

     

    نوع طراحی این دستگاه و مواد شوینده قابل استفاده در آن به گونه‌ای است که هیچ‌گونه آسیبی به قالی ،موکت و مبلمان وارد نمی‌شود.

    [/tab_item] [/tabs]

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی فرش دستباف

    قالیشویی چهلستون: شستشوی فرش و موکت دغدغه‌ی بزرگ خانم‌های خانه‌دار در خانه تکانی عید است به همین دلیل در این روزها که بازار خانه‌تکانی داغ است نکته‌هایی را برایتان جمع‌آوری کرده‌ایم که برای شستن فرش و شامپو فرش کشیدن مهم و مفید هستند. برای شست و شوی فرش‌ها روش‌های متعددی وجود دارد. بهترین […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.