قالیشویی در فرمانیه | کارخانه قالیشویی آنلاین چهلستون

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 180

  • کارخانه قالیشویی آنلاین چهلستون در فرمانیه سرویس شست و شوی مبلمان و فرش را به شما همشهریان عزیز ارائه می‌دهد. ما با ارسال بهترین کارکنان خود به محل می‌توانیم شما را در بهبود بهداشت و کیفیت محیط زندگی خود یاری دهیم. این قالیشویی در منطقه ۱ تهران خدمات قالیشویی ارائه می دهد. در صورتی که در این منطقه و محله های آن نظیر دزاشیب، فرمانیه، چیذر و … زندگی می کنید. می توانید از خدمات قالیشویی جهلستون بهره مند شوید.

    قالیشویی در فرمانیه

    هر کدبانوی خانه‌داری این موضوع را درک می‌کند که فرش‌ها در ایجاد روح و شخصیت خانه تأثیر زیادی دارند، زیرا هر فرش یا موکت در هر محلی که قرار گرفته باشد اولین چیزی است که نظر بیننده را به خود جلب می‌کند و ظاهری منحصربفرد به فضای منزل می‌دهد. از طرفی از آنجا که عموماً فرش‌ها و موکت‌ها در محل‌های پر رفت و آمد قرار می‌گیرند، همواره در معرض آلودگی‌ها و گرد و غبارهایی هستند که ما از بیرون با خود وارد خانه می‌کنیم.

    ذراتی که در فرش جا خوش کرده اند

    حتی ذرات معلقی که در هوا قرار دارند نیز در تار و پود فرش و یا موکت گیر افتاده و می‌توانند باعث به خطر افتادن بهداشت محیط خانه شوند. درواقع، کثیف شدن این کف‌پوش، معمولاً پنهان است و کمتر به چشم می‌آید. از این رو شستشوی فرش و موکت به صورت سالی یک بار یا گاهی حتی دوره‌های کوتاه‌تر ضروی است. شستن قالی و فرش نیز کار بسیار حساس و پرظرافتی است که هرکسی نمی‌تواند آن را انجام دهد.

    پیشنهاد مطالعه: قالیشویی در چیذر

    محله فرمانیه یکی از محله‌های شمیران و شمال شرق کلان شهر تهران به حساب می‌آید که در منطقه یک شهرداری تهران قرار دارد. نام فرمانیه برگرفته از نام خانواده پر نفوذ ایرانی به نام فرمانفرمائیان است. این خانواده به دلیل رابطه سببی با قاجاریان دارای نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بالایی بودند. محله‌ای که اکنون با داشتن برج‌ها و ساختمان‌های باشکوه، زیبایی و ارزش دوچندانی یافته است. در صورتی که در این منطقه به دنبال یک قالیشویی آنلاین می‌گردید، همین حالا با امور مشترکین ما در کارخانه چهلستون تماس بگیرید.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در فرمانیه | کارخانه قالیشویی آنلاین چهلستون

    کارخانه قالیشویی آنلاین چهلستون در فرمانیه سرویس شست و شوی مبلمان و فرش را به شما همشهریان عزیز ارائه می‌دهد. ما با ارسال بهترین کارکنان خود به محل می‌توانیم شما را در بهبود بهداشت و کیفیت محیط زندگی خود یاری دهیم. این قالیشویی در منطقه ۱ تهران خدمات قالیشویی ارائه […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.