قالیشویی در نارمک | بهترین قالیشویی تهران | مزیت قالیشویی

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 153

  • شستشوی فرش در خانه هزینه‌های زیادی را برای صاحبان فرش‌ها به دنبال دارد. هزینه‌هایی مانند هزینه آب و برق مصرفی تنها نمونه‌هایی از این هزینه‌ها هستند. برای کمتر کردن هزینه‌های زندگی و همچنین بهبود شستشوی فرش‌ها باید در کنار داشتن تفکر اقتصادی، نظافت را به صورت اصولی انجام داد.

    مزیت بهترین قالی شویی نارمک

    امروزه در بیشتر مکان‌ها برای زیباسازی فضا از فرش‌ها استفاده می‌شود. علاوه بر این، استفاده از این کالاهای زیبا، موجب تهویه مطبوع شده و در کاهش ابتلای اعضای خانواده به بیماری‌های مختلف نقشی پر رنگ دارد، اما اگر تصور می‌کنید که با روش‌های شستشوی سنتی و جارو کردن، فرش به طور کامل تمیز می‌شود کاملاً در اشتباهید! زیرا با انجام این کارها تنها بخشی از آلودگی‌های سطحی فرش برطرف شده و آنچه که در اعماق فرش نفوذ کرده در آن باقی می‌ماند.
    مواد ریز باقی‌مانده در اعماق فرش، با گذشت زمان چهره زیبای فرش را مات می‌کنند و در صورت چرب بودن این مواد، گرد و غبار بیشتری را به آن جذب می‌کنند. برای از بین بردن این نوع آلودگی‌ها بهتر است هر چه زودتر دست به کار شوید و برای پاک کردن آن‌ها تلاش کنید.

    بهترین روش برای از بین بردن آلودگی فرش

    بهترین روش برای از بین بردن این نوع آلودگی‌ها، شستشوی فرش است. شستشو در شرکت شستشو به کمک دستگاه‌های مدرن می‌تواند تمیز شدن کامل فرش را تضمین کند. به همین دلیل بهتر است فرش را برای شست و شو به بهترین قالیشویی تهران ارسال کنید. با انجام این کار مجدداً چهره زیبای فرش به آن باز خواهد گشت و همه چربی‌ها و گرد و غبار موجود در اعماق تار و پود فرش از آن پاک خواهند شد.

    علاوه بر این، با شستن فرش در چنین شرکتی از سایر هزینه‌های شما نیز کاسته می‌شود و زمانی را که باید صرف شستشوی آن در خانه می‌کردید، کاملاً در اختیار خواهید داشت.
    می‌دانیم که میکروب‌ها در محیط های گرم، مرطوب و کم‌نور رشد می‌کنند. هنگامی که گلدانی روی فرش قرار می‌گیرد یا مقدار کمی آب روی فرش بریزد، رطوبت ایجاد شده موجب افزایش رشد قارچ‌ها و میکروب‌ها می‌شود.  این اتفاق سبب می‌شود تا فضای اتاق آلوده شده و برای اعضای خانواده مشکلات تنفسی و بیماری‌های مختلفی ایجاد شود.

    قالیشویی چهلستون در نارمک تهران، مجهز به انواع ماشین آلات صنعتی و مدرن بوده و با استفاده از پرسنلی کارآزموده همواره سعی بر آن داشته تا بهترین کیفیت شستشو را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. به منظور رفاه حال مشتریان گرامی، بصورت شبانه روزی در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به شما همشهریان تهرانی عزیز هستیم.

    برای دریافت خدمات آنلاین فرش می توانید از قالیشویی آنلاین در نارمک نیز بهره ببرید.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در نارمک | بهترین قالیشویی تهران | مزیت قالیشویی

    شستشوی فرش در خانه هزینه‌های زیادی را برای صاحبان فرش‌ها به دنبال دارد. هزینه‌هایی مانند هزینه آب و برق مصرفی تنها نمونه‌هایی از این هزینه‌ها هستند. برای کمتر کردن هزینه‌های زندگی و همچنین بهبود شستشوی فرش‌ها باید در کنار داشتن تفکر اقتصادی، نظافت را به صورت اصولی انجام داد. مزیت […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.