قالیشویی اندرزگو – بخارشویی یا خشکشویی؟

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 355

  • قالیشویی در اندرزگو: خشکشویی و بخارشویی فرش عنوانی است که بسیاری از قالی شویی‌ها در تبلیغات خود ارائه می‌دهند. در این مقاله قصد داریم شما را با این روش‌ها کمی بیشتر آشنا کنیم.

    قالیشویی در اندرزگو

    بلوار اندرزگو یکی بلوارهای موجود در منطقه ۱ تهران است و یکی از بلوارهای پر تردد تهران است. این بلوار درمیان محلات چیذر و فرمانیه قرار دارد. در صورتی که در این محلات زندگی .می‌کنید و به دنبال قالیشویی در فرمانیه، قالیشویی در چیذر و حکمت هستید می‌توانید

    آنچه که در قدم اول در رابطه با قالیشویی با بخار باید روشن کرد این است که در این روش هیچ‌گونه بخاری در شست و شوی فرش نقش ندارد و در واقع آب داغ است که بر روی فرش و موکت اسپری می‌شود؛ لذا بجز بخاری که توسط آب داغ ساطع می‌شود هیچ‌گونه بخار دیگری توسط تجهیزات شستشو با آب داغ به فرش یا موکت یا لوازم خانه برخورد نمی‌کند. این آب داغ به عنوان حلال قوی برای ماده شوینده به حساب می‌آید و در شستشوی فرش، موکت و لوازم خانه بسیار مؤثر است. این روش نیز به دلیل زمان کم خشک شدن آن به خشک شویی فرش معروف است. اما آنچه که در واقع به عنوان خشک شویی فرش یا موکت شناخته می‌شود با استفاده از پودرهای پلیمری انجام می‌گیرد.

    بعضی از مردم روش شست و شو با بخار را به جای روش خشکشویی ترجیح می‌دهند، زیرا معتقد هستند که این روش سالم‌تر و مؤثرتر است. این در حالی است که این روش خالی از مواد شیمیایی نیست و مانند هر روش شست و شوی دیگری نیازمند مواد شوینده شیمیایی است. البته نسبت به روش دیگر، مواد شوینده کمتری به فرش یا موکت اعمال می‌شود. گاهی مردم به دنبال روشی هستند که در آن ماده شیمیایی استفاده نشود و همواره درباره‌ی چنین روشی سؤال می‌پرسند؛ در جواب باید گفت که تنها روشی که در آن مواد شوینده شیمیایی استفاده نمی‌شود، استفاده از جارو برقی است. اما این روش در از بین بردن تمام کثیفی‌ها و گرد و غباری که در طول ماه‌ها در فرش و موکت گیر افتاده‌ است، کافی نیست.

    در روش خشک استفاده از مواد پلیمری و شیمیایی خاص کاربرد فراوان دارد و بعضاً ممکن است به دلیل استفاده از مواد شیمیایی خاص بوی این مواد بعد از مدتی بعد از پایان عملیات در محیط باقی بماند.

    ما در شرکت قالیشویی چهلستون این اطمینان را به شما می‌دهیم تمامی مواد توسط دستگاه‌های پیشرفته از روی فرش یا موکت جمع آوری شده تا آسیبی به سلامت خانه وارد نشود. بسیاری از مشتریان ما می‌پرسند «آیا شستن قالی با استفاده از مواد شیمیایی، ایمن و پاکیزه است؟» در جواب باید گفت بله! بسیاری از مواد و گرد و غبارهای آلرژی‌زا تنها با استفاده از روش‌های نوین شست و شو ممکن می‌باشد و تحقیقات نشان می‌‌دهد که بیش از ۸۰ درصد از باکتری‌ها و کثیفی‌های موجود در لوازم منزل، با استفاده از مواد شوینده نوین قابل پاک‌سازی هستند. این می‌تواند برای افرادی که دچار آسم یا آلرژی هستند اهمیت فراوانی داشته باشد.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی اندرزگو – بخارشویی یا خشکشویی؟

    قالیشویی در اندرزگو: خشکشویی و بخارشویی فرش عنوانی است که بسیاری از قالی شویی‌ها در تبلیغات خود ارائه می‌دهند. در این مقاله قصد داریم شما را با این روش‌ها کمی بیشتر آشنا کنیم. قالیشویی در اندرزگو بلوار اندرزگو یکی بلوارهای موجود در منطقه ۱ تهران است و یکی از بلوارهای […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.