قالیشویی در سعادت آباد

  • ۰۱ تیر ۱۴۰۳

  • تعداد نظرات: 28

  • تعداد بازدید: 281

  • به دنبال یک قالیشویی خوب در منطقه سعادت آباد هستید؟
    آیا در سعادت آباد قالیشویی خوب وجود دارد؟

    قالیشویی در سعادت آباد

    سعادت آباد شامل محله‌هایی قدیمی و جدید است. از دیرباز این قالیشویی در محله‌های سعادت آباد فعالیت می‌کند. این محله در ضلع شمالی شهرک غرب و ضلع غربی بزرگراه چمران و ضلع شرقی بزرگراه یادگار امام و از سمت شمال به دامنه‌های کوه متصل است. قالیشویی چهلستون در کل این منطقه سرویس‌دهی می‌کند و جهت رفاه حال مشتریان عزیز، سرویس‌دهی در این منطقه به سرعت انجام می‌گیرد.

    خدماتی همچون اعلاشویی قالیشویی چیست؟
    اعلاشویی فرش  کجاست؟

    شستشوی فرش

    فرش‌ها با دقت لازمی باید شسته شوند. شهروندان ساکن در منطقه سعادت آباد به فرش‌های منزل خود اهمیت زیادی می‌دهند. از این باب، قالیشویی چهلستون در سعادت آباد به هم‌محله‌ای‌های خود شستشوی فرش به صورت اعلاشویی را پیشنهاد می‌دهد.
    در شستشوی اعلاشویی، شستشوی فرش با دقت بالا صورت می‌گیرد و تا زمان پاکیزگی فرش از هر نوع لکه، این شستشو با دقت بسیاری ادامه پیدا می‌کند. اصطلاحاً براق‌شویی نیز جزئی از اعلاشویی محسوب می‌شود.

    در زمانی که فرش لکه دارد و این لکه‌ها با شستشوی عادی برطرف نمی‌شوند، اعلاشویی صورت می‌گیرد و با مواد خارجی دارای گواهی استاندارد توسط افراد زبده شسته می‌شود.
    اگر درباره قالیشویی، اعلاشویی، مبل‌شویی، موکت‌شویی و … سؤالات بسیاری در ذهن دارید و می‌خواهید با افزایش دانش خود در این زمینه، بهتر از لوازم منزل خود مراقب تکنید، با تماس تلفنی با ما می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان قالیشویی بهره‌مند شوید. متخصصان ما بهتر از هر کسی در این زمینه می‌توانند شما را راهنمایی کرده و مشاوره قالیشویی خوبی به شما ارائه دهند.

    دسته‌ بندی‌ ها :

    قالیشویی در سعادت آباد

    به دنبال یک قالیشویی خوب در منطقه سعادت آباد هستید؟آیا در سعادت آباد قالیشویی خوب وجود دارد؟ قالیشویی در سعادت آباد سعادت آباد شامل محله‌هایی قدیمی و جدید است. از دیرباز این قالیشویی در محله‌های سعادت آباد فعالیت می‌کند. این محله در ضلع شمالی شهرک غرب و ضلع غربی بزرگراه […]

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز نقد و بررسی‌ای وجود ندارد

    دیدگاهتان را بنویسید

    درباره ما

    قالیشویی چهلستون با بیش از 30 سال سابقه در زمینه شستشو در زمینه انواع قالی ماشینی ، قالی دستباف ، قالیچه ، گلیم و تابلو فرش و انواع مبلمان جز محدود قالیشویی هایی است که با مجوز رسمی از اتحادیه قالیشویی های تهران و با کارخانه رسمی مشغول به فعالیت است.

    راه های ارتباطی

    آدرس دفتر

    تهران ـ بلوار کوهسار خیابان مریم

    شماره تلفن

    شماره تلفن

    تمامی حقوق برای قالیشویی چهلستون محفوظ می باشد.